Ολιστικό Marketing στην Εποχή του AI: Μια νέα στρατηγική για SMBs
*Του Κάρολου Τσιλιγκιριάν Σε μια εποχή όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) κυριαρχεί στις συζητήσεις, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (SMBs) βρίσκονται μπροστά σε ένα σημαντικό ερώτημα: να παρασυρθούν από τον ενθουσιασμό του AI hype ή να υιοθετήσουν μια πιο μελετημένη, στρατηγική προσέγγιση; Η λύση δεν είναι απλά η "ψηφιοποίηση" ή η προσθήκη μερικών εργαλείων AI. Αντίθετα, απαιτεί μια ολιστική οπτική: να συνδυάσετε τους ανθρώπους, την τεχνολογία, τους στόχους και τη στρατηγική σας. Εδώ ακριβώς έρχεται να βοηθήσει το Ολιστικό Marketing ενισχυμένο από AI.Από το Digital στο Holistic Marketing: Τι Λείπει; Τα τελευταία χρόνια, πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις (SMBs) έκαναν ένα τεράστιο βήμα προς τον ψηφιακό κόσμο, ενσωματώνοντας social media, διαφημίσεις, e-commerce και CRM. Παρόλα αυτά, για ένα σημαντικό ποσοστό αυτών των επιχειρήσεων, τα αποτελέσματα απέχουν πολύ από τις αρχικές προσδοκίες. Γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή ο ψηφιακός μετασχηματισμός...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.