Όλο και πιο εξοικειωμένοι με τα θέματα Brand Safety και Ad Fraud οι Έλληνες marketers
Το 1ο Afternoon Session ΣΔΕ πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιουνίου στα γραφεία του Συνδέσμου, με τη συμμετοχή 60 senior marketers και στελεχών media. Το event σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας σειράς συναντήσεων. H Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια, ΣΔΕ, εξήγησε ότι τα Better Digital Media, πέρα από ηθική υποχρέωση, αποτελούν σημαντικό business opportunity για τα brands. Συγκεκριμένα, οδηγούν σε μείωση του ψηφιακού αποτυπώματος, brand safety, αποφυγή των intrusive ad formats, προστασία από την ψηφιακή διαφημιστική απάτη και καλύτερες μετρήσεις. Η Βάσω Μαργέλου, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, Media and Budgeting Senior Manager Fixed & Mobile, Cosmote Telekom, μίλησε για την ενασχόληση του ΣΔΕ με τα θέματα Brand Safety και Ad Fraud ήδη από το 2019. Ο Κωνσταντίνος Δανιάς, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, Media, Monetization and Brand Activation Director, AB Vassilopoulos, παρουσίασε τα συμπεράσματα από τη μελέτη που πραγματοποίησε ο ΣΔΕ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.