Όταν τα προγράμματα μετασχηματισμών εκτροχιάζονται: Τεχνικές υπονόμευσης και πώς να τις αναγνωρίσετε (μέρος 2ο)
*Του Κωνσταντίνου Τάκου Το ανταγωνιστικό περιβάλλον και η επιθυμία για οικονομική ανάπτυξη είναι αρκετά σημαντικοί μοχλοί πίεσης για αλλαγή. Πολλές φορές είναι και αναγκαίες προϋποθέσεις για την μετάβαση από την στρατηγική στην υλοποίηση μεγάλων αλλαγών στο επιχειρηματικό μοντέλο επιχειρήσεων, με φυσικά ταυτόχρονα την δημιουργία ακόμα περισσότερων αντιστάσεων από στελέχη που θέλουν να διασφαλίσουν το status quo - και έχουν στην φαρέτρα τους πάρα πολλές αποτυχημένες προσπάθειες αλλαγών στο παρελθόν. Στην αρχή της φάσης της υλοποίησης προγραμμάτων μετασχηματισμού, η συλλογική μνήμη του κάθε οργανισμού είναι ταυτόχρονα εμπόδιο, αλλά και μέσω για να γίνει η υπέρβαση και φυγή προς το μέλλον. Πάνω σε αυτήν την προσπάθεια υπέρβασης ανοίγονται και ευκαιρίες για έναν 2 ο κύκλο παρεμβάσεων υπονόμευσης.Τρίτο Βήμα - Δημιουργία οδικού χάρτη και οράματος Συνήθως οι ιδιοκτήτες ή ο Διευθύνοντας Σύμβουλος ενός οργανισμού εργάζονται για την δημιουργία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.