Όταν το retail συναντά το real estate
Του Απόστολου Μάνθου Ούτε επικοινωνιακές κορώνες, ούτε τεχνικά φαινόμενα: κερδοφορία, δομή, στρατηγική. Αυτή είναι η κοινή γραμμή που ενώνει τους δύο ομίλους Fourlis και Premia Properties στο εννεάμηνο του 2025. Δύο όμιλοι από διαφορετικούς κόσμους, που όμως καταφέρνουν να παράγουν πραγματικά αποτελέσματα σε μια χρονιά όπου οι αγορές απαιτούν ξεκάθαρη επιχειρησιακή ουσία. Ξεκινάω από τον Fourlis (ΦΡΛΚ) όπου μπήκε στο τελευταίο τρίμηνο του 2025 εμφανίζοντας έναν όμιλο που βρίσκεται σε μια περίοδο θετικής αναδιάταξης ισορροπιών, τόσο ως προς την κερδοφορία όσο και προς την ποιότητα των επιμέρους δραστηριοτήτων της. Μελετώντας το εννεάμηνο της Fourlis, αυτό που αποτυπώνεται είναι μια εταιρεία που σταθεροποιεί τη λειτουργική της εικόνα και ταυτόχρονα χτίζει δυναμική για το 2026. Το EBITDA του ομίλου διαμορφώθηκε στα €53,7 εκατ., σημειώνοντας άνοδο +5,9% σε σχέση με το περσινό €50,7 εκατ., την ώρα που οι πωλήσεις ανέβηκαν +10,4%, στα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.