πριν από  12 ώρες 6 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πλούσιο σε επικοινωνιακές ενέργειες και νέα λανσαρίσματα ήταν το τελευταίο διάστημα για τα brands παγωτού, με πιο "τολμηρές" γεύσεις αλλά και plant-based ή dairy-free επιλογές να "φιγουράρουν" στις παγκόσμιες τάσεις. Δροσερό, απολαυστικό και κρεμώδες, το παγωτό είναι το γλύκισμα που δύσκολα μπορεί κάποιος να του αντισταθεί. Το παραπάνω επιβεβαιώνουν και τα μεγέθη της αγοράς. Σύμφωνα με τη Statista, τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς παγωτού εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 109,24 δισ. δολάρια, το 2025, ενώ αναμένεται ετήσια αύξηση της αγοράς κατά 5,54%, έως το 2030. Για τη θετική πορεία της κατηγορίας του παγωτού μάς μιλά ο Γιώργος Γεραντώνης, General Manager, Ice Cream Greece, Unilever: "Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η κατηγορία του παγωτού συνέχισε να αναπτύσσεται θετικά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αναδεικνύοντάς το ως καθιερωμένη επιλογή επιδορπίου για τους καταναλωτές, συνδεδεμένη με την έννοια της απόλαυσης χάρη στo...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation