Παγωτό: Νέες γεύσεις και καμπάνιες "δροσίζουν" την αγορά
Πλούσιο σε επικοινωνιακές ενέργειες και νέα λανσαρίσματα ήταν το τελευταίο διάστημα για τα brands παγωτού, με πιο "τολμηρές" γεύσεις αλλά και plant-based ή dairy-free επιλογές να "φιγουράρουν" στις παγκόσμιες τάσεις. Δροσερό, απολαυστικό και κρεμώδες, το παγωτό είναι το γλύκισμα που δύσκολα μπορεί κάποιος να του αντισταθεί. Το παραπάνω επιβεβαιώνουν και τα μεγέθη της αγοράς. Σύμφωνα με τη Statista, τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς παγωτού εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 109,24 δισ. δολάρια, το 2025, ενώ αναμένεται ετήσια αύξηση της αγοράς κατά 5,54%, έως το 2030. Για τη θετική πορεία της κατηγορίας του παγωτού μάς μιλά ο Γιώργος Γεραντώνης, General Manager, Ice Cream Greece, Unilever: "Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η κατηγορία του παγωτού συνέχισε να αναπτύσσεται θετικά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αναδεικνύοντάς το ως καθιερωμένη επιλογή επιδορπίου για τους καταναλωτές, συνδεδεμένη με την έννοια της απόλαυσης χάρη στo...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.