Περισσότερες, αλλά με μέτρο και φέτος οι αγορές στις γιορτές
Newsroom 26.11.2025 • 10:25 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Λιγότερο συγκρατημένοι σε σύγκριση με πέρυσι, παραμένοντας όμως σε φάση λελογισμένης κατανάλωσης, εμφανίζονται οι καταναλωτές στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά τις δαπάνες για τα Χριστούγεννα. Αλλωστε η τιμή εξακολουθεί να διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο ως κριτήριο για τις αγορές της πλειονότητας των καταναλωτών, με τους τελευταίους να παραμένουν επηρεασμένοι από την οικονομική κρίση της προηγούμενης δεκαετίας και την πληθωριστική κρίση των τελευταίων ετών. Μάχη ξένων αλυσίδων φθηνής ένδυσης στην Ελλάδα Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της ΕΥ Ελλάδος "EY Future Consumer Index Ελλάδα 2025", η οποία θα παρουσιαστεί στο σύνολό της τον Δεκέμβριο και έχει πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την MRB και την Choose Communications, σχεδόν έξι στους δέκα ερωτηθέντες σκοπεύουν να ξοδέψουν φέτος τα ίδια περίπου χρήματα με πέρυσι κατά το διάστημα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το ποσοστό όσων σχεδιάζουν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.