πριν από  8 ώρες 13 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom 26.11.2025 • 10:25 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Λιγότερο συγκρατημένοι σε σύγκριση με πέρυσι, παραμένοντας όμως σε φάση λελογισμένης κατανάλωσης, εμφανίζονται οι καταναλωτές στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά τις δαπάνες για τα Χριστούγεννα. Αλλωστε η τιμή εξακολουθεί να διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο ως κριτήριο για τις αγορές της πλειονότητας των καταναλωτών, με τους τελευταίους να παραμένουν επηρεασμένοι από την οικονομική κρίση της προηγούμενης δεκαετίας και την πληθωριστική κρίση των τελευταίων ετών. Μάχη ξένων αλυσίδων φθηνής ένδυσης στην Ελλάδα Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της ΕΥ Ελλάδος "EY Future Consumer Index Ελλάδα 2025", η οποία θα παρουσιαστεί στο σύνολό της τον Δεκέμβριο και έχει πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την MRB και την Choose Communications, σχεδόν έξι στους δέκα ερωτηθέντες σκοπεύουν να ξοδέψουν φέτος τα ίδια περίπου χρήματα με πέρυσι κατά το διάστημα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το ποσοστό όσων σχεδιάζουν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation