Baby Shark: Η δημιουργός του πιο πετυχημένου video στο YouTube μπαίνει στο χρηματιστήριο
Η εταιρεία πίσω από το "Baby Shark", το πιο δημοφιλές βίντεο όλων των εποχών στο YouTube, θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Νότιας Κορέας. Η Pinkfong. υπέβαλε τα έγγραφα για την υποβολή αίτησης για αρχική δημόσια προσφορά (IPO) στο δείκτη μικρής κεφαλαιοποίησης Kosdaq την Πέμπτη, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αν και η Pinkfong αρνήθηκε να σχολιάσει το μέγεθος της συναλλαγής, η Korea Economic Daily ανέφερε ότι η εταιρεία ενδέχεται να αποκομίσει αξία περίπου 700 δισεκατομμυρίων γουόν (507 εκατομμύρια δολάρια). Με σχεδόν 16 δισεκατομμύρια προβολές, το κορεατικό τζινγκλ έχει ξεπεράσει κατά 7 δισεκατομμύρια προβολές το "Despacito" του Λουίς Φόνσι στο YouTube, καθώς τα παιδιά σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να παρακολουθούν το βίντεο ασταμάτητα σχεδόν μια δεκαετία μετά την κυκλοφορία του. Ωστόσο, η Pinkfong έχει δυσκολευτεί να επαναλάβει την επιτυχία αυτού του χιτ, με τραγούδια όπως το "Penguin Dance" να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Το "Baby Shark" δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς είναι το δημοφιλέστερο παιδικό τραγούδι στο YouTube με σχεδόν 16 δισ. views. Η νοτιοκορεάτικη εκπαιδευτική εταιρεία που είναι πίσω από το βίντεο του χορευτικού τραγουδιού ονομάζεται Pinkfong και ετοιμάζεται για την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο στη Νότια Κορέα, αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg. Η εταιρεία...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.