Πιο ακριβό το κόστος θαλάσσιου ταξιδιού - Από το 2028
Αυξάνεται σημαντικά το κόστος θαλάσσιου ταξιδιού από το 2028, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ). Ο βρετανικός ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons Securities υπολόγισε το πρόσθετο κόστος καυσίμου που προκύπτει για τη ναυτιλία μετά την απόφαση του ΙΜΟ να εφαρμόσει ένα παγκόσμιο πρότυπο έντασης καυσίμων και φαίνεται ότι μπορεί και να πενταπλασιαστεί σε βάθος επτά χρόνων, με βάση τις σημερινές τιμές. Από το 2028 τα πλοία άνω των 5.000 gt που δραστηριοποιούνται σε διεθνή ταξίδια πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με τουλάχιστον 17% χαμηλότερη ένταση άνθρακα σε σχέση με το ντίζελ πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (VLSFO). Η απαίτηση αυτή θα αυξάνεται ετησίως και από 17% θα φτάσει το 43% έως το 2035. Αυτό σημαίνει ότι το πλοίο που καίει VLSFO είτε θα πληρώνει "πρόστιμο" είτε θα αλλάξει μείγμα καυσίμων με την προσθήκη άλλων που έχουν λιγότερο άνθρακα. Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία σε γενικές γραμμές προβλέπει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Αυξάνεται σημαντικά το κόστος θαλάσσιου ταξιδιού από το 2028, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ). Ο βρετανικός ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons Securities υπολόγισε το πρόσθετο κόστος καυσίμου που προκύπτει για τη ναυτιλία μετά την απόφαση του ΙΜΟ να εφαρμόσει ένα παγκόσμιο πρότυπο έντασης καυσίμων και φαίνεται ότι μπορεί και να...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.