πριν από  50 λεπτά

Tanea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αυξάνεται σημαντικά το κόστος θαλάσσιου ταξιδιού από το 2028, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ). Ο βρετανικός ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons Securities υπολόγισε το πρόσθετο κόστος καυσίμου που προκύπτει για τη ναυτιλία μετά την απόφαση του ΙΜΟ να εφαρμόσει ένα παγκόσμιο πρότυπο έντασης καυσίμων και φαίνεται ότι μπορεί και να πενταπλασιαστεί σε βάθος επτά χρόνων, με βάση τις σημερινές τιμές. Από το 2028 τα πλοία άνω των 5.000 gt που δραστηριοποιούνται σε διεθνή ταξίδια πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με τουλάχιστον 17% χαμηλότερη ένταση άνθρακα σε σχέση με το ντίζελ πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (VLSFO). Η απαίτηση αυτή θα αυξάνεται ετησίως και από 17% θα φτάσει το 43% έως το 2035. Αυτό σημαίνει ότι το πλοίο που καίει VLSFO είτε θα πληρώνει "πρόστιμο" είτε θα αλλάξει μείγμα καυσίμων με την προσθήκη άλλων που έχουν λιγότερο άνθρακα. Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία σε γενικές γραμμές προβλέπει...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

πριν από  3 ώρες 31 λεπτά

Αυξάνεται σημαντικά το κόστος θαλάσσιου ταξιδιού από το 2028, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ). Ο βρετανικός ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons Securities υπολόγισε το πρόσθετο κόστος καυσίμου που προκύπτει για τη ναυτιλία μετά την απόφαση του ΙΜΟ να εφαρμόσει ένα παγκόσμιο πρότυπο έντασης καυσίμων και φαίνεται ότι μπορεί και να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation