Πιστή εφαρμογή της νομοθεσίας για τις συμφωνίες στη διαφημιστική αγορά ζητεί η ΕΔΕΕ από τα μέλη της
Την πιστή εφαρμογή της νομοθεσίας για τον τρόπο που διεξάγονται τα media pitches (διαγωνισμοί για την επιλογή εταιρείας - media shop για τη διαχείριση του μιντιακού τους budget) στην ελληνική αγορά διαφήμισης, ζητεί από τα μέλη της η Ενωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ). Η παρέμβαση της ΕΔΕΕ προκλήθηκε από τις πρακτικές που παρουσιάστηκαν το τελευταίο διάστημα κατά τη διενέργεια media pitches που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τη νομοθεσία. Ειδικότερα για τα Media Pitches, μόλις πριν λίγες μέρες η ΕΔΕΕ εξέδωσε οδηγία προς τα μέλη της, όπου εξηγεί αναλυτικά "τι πρέπει και τι δεν πρέπει να γίνεται σε ένα media spec", όπως και τους κινδύνους που κρύβει η μη εφαρμογή του νόμου κυρίως για διαφημιζομένους και διαφημιστές. Συγκεκριμένα, στην οδηγία αυτή της ΕΔΕΕ, μεταξύ άλλων, τονίζεται: Περιορισμοί σχετικά με το Media Buying Η νομοθεσία για τις μη εξουσιοδοτημένες πωλήσεις διαφημιστικού χρόνου, απαγορεύει κάθε συμφωνία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.