Πολυτέλεια: Πώς brands πολυτελείας προσελκύουν Ασιάτες καταναλωτές
Από τον Ralph Lauren μέχρι την Coach, την Louis Vuitton, την Dior και την Prada, οι μάρκες ένδυσης και πολυτελείας ανοίγουν καταστήματα στην Ασία για να συνδεθούν με καταναλωτές που δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι των απτών αγορών. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη Gen Z, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coach, Τοντ Καν, στο "Squawk Box Asia" του CNBC τη Δευτέρα. "Η Gen Ζ, σε όλο τον κόσμο, επικεντρώνεται πραγματικά στην αυτοέκφραση", είπε. "Τα καφέ έχουν ως στόχο την επέκταση αυτής της αυτοέκφρασης, αυτής της ιδέας της κοινότητας". Πολλά άτομα της Gen Z είναι στην ευχάριστη θέση να μοιράζονται αυτή την "αυτοέκφραση" στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα τη δωρεάν διαφήμιση από στόμα σε στόμα για ιδέες όπως το παγωτό "τσίλι καβούρι" της Coach, το οποίο συνοδεύεται από ένα μάντου, ή τηγανητό ψωμάκι, στο νέο καφέ της στο Resorts World Sentosa.Το νέο δέλεαρ Τα γυαλιά ηλίου και τα μπρελόκ μπορεί να ήταν οι βασικές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.