πριν από  14 ώρες 5 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Από τον Ralph Lauren μέχρι την Coach, την Louis Vuitton, την Dior και την Prada, οι μάρκες ένδυσης και πολυτελείας ανοίγουν καταστήματα στην Ασία για να συνδεθούν με καταναλωτές που δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι των απτών αγορών. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη Gen Z, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coach, Τοντ Καν, στο "Squawk Box Asia" του CNBC τη Δευτέρα. "Η Gen Ζ, σε όλο τον κόσμο, επικεντρώνεται πραγματικά στην αυτοέκφραση", είπε. "Τα καφέ έχουν ως στόχο την επέκταση αυτής της αυτοέκφρασης, αυτής της ιδέας της κοινότητας". Πολλά άτομα της Gen Z είναι στην ευχάριστη θέση να μοιράζονται αυτή την "αυτοέκφραση" στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα τη δωρεάν διαφήμιση από στόμα σε στόμα για ιδέες όπως το παγωτό "τσίλι καβούρι" της Coach, το οποίο συνοδεύεται από ένα μάντου, ή τηγανητό ψωμάκι, στο νέο καφέ της στο Resorts World Sentosa.Το νέο δέλεαρ Τα γυαλιά ηλίου και τα μπρελόκ μπορεί να ήταν οι βασικές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation