Porcelana: Επενδύοντας στο μέλλον με τον άνθρωπο στο επίκεντρο
To σπίτι ή ο επαγγελματικός μας χώρος δεν είναι απλά ένα καταφύγιο ή το ορμητήριο της εργασιακής ημέρας. Είναι επίσης οι χώροι όπου εμπνεόμαστε, ονειρευόμαστε, αλληλεπιδρούμε, δημιουργούμε και δίνουμε υπόσταση στα σχέδιά μας. Μπορούν οι χώροι αυτοί να μετατραπούν σε πραγματικές εμπειρίες διαβίωσης, με χαρακτήρα και λειτουργικότητα; Αυτό το όραμα συνέλαβε τη δεκαετία του '80 ο Κωνσταντίνος Χατζηγεωργίου, ιδρυτής της Porcelana, η οποία -με αφετηρία ένα μικρό κατάστημα στις Σέρρες- έχει φτάσει σήμερα να διαθέτει 25 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και δύο στο εξωτερικό, να διαχειρίζεται χιλιάδες κωδικούς προϊόντων πλακιδίων, ειδών υγιεινής, επίπλων κουζίνας και ντουλάπας και να χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής. "Δεν θέλαμε απλώς να πουλάμε προϊόντα· θέλαμε να είμαστε δίπλα στους ανθρώπους σε στιγμές δημιουργίας. Αυτή η φιλοσοφία μάς καθοδηγεί ακόμα: να φέρνουμε την έμπνευση στο σπίτι και στους χώρους που κατασκευάζουν ή ανακαινίζουν οι πελάτες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
To σπίτι ή ο επαγγελματικός μας χώρος δεν είναι απλά ένα καταφύγιο ή το ορμητήριο της εργασιακής ημέρας. Είναι επίσης οι χώροι όπου εμπνεόμαστε, ονειρευόμαστε, αλληλεπιδρούμε, δημιουργούμε και δίνουμε υπόσταση στα σχέδιά μας. Μπορούν οι χώροι αυτοί να μετατραπούν σε πραγματικές εμπειρίες διαβίωσης, με χαρακτήρα και λειτουργικότητα; Αυτό το όραμα συνέλαβε τη δεκαετία...
To σπίτι ή ο επαγγελματικός μας χώρος δεν είναι απλά ένα καταφύγιο ή το ορμητήριο της εργασιακής ημέρας. Είναι επίσης οι χώροι όπου εμπνεόμαστε, ονειρευόμαστε, αλληλεπιδρούμε, δημιουργούμε και δίνουμε υπόσταση στα σχέδιά μας. Μπορούν οι χώροι αυτοί να μετατραπούν σε πραγματικές εμπειρίες διαβίωσης, με χαρακτήρα και λειτουργικότητα; Αυτό το όραμα συνέλαβε τη δεκαετία...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.