Πόσοι μένουν σε ένα άρθρο μόλις τους ζητηθεί να πληρώσουν;
Παραμένει ένα από τα πιο επίμονα προβλήματα για τη βιομηχανία των ειδήσεων: το διαδίκτυο επιτρέπει στα μέσα να φτάνουν παντού, αλλά ελάχιστοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για να διαβάσουν. Μόλις το 17% των χρηστών πλήρωσε για online συνδρομή μέσα στον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με νέα έρευνα του Pew Research Center, παρουσιάζει το MarketWatch. Tο 83% απλώς προσπέρασε το περιεχόμενο όταν συνάντησε paywall. Οι λίγες εξαιρέσεις Ελάχιστα μεγάλα μέσα, όπως οι New York Times και η Wall Street Journal, έχουν καταφέρει να χτίσουν ισχυρές ψηφιακές συνδρομητικές βάσεις. Η πλειονότητα, όμως, δεν έχει κατορθώσει να αντικαταστήσει τα έσοδα που χάνει από την παρακμή των έντυπων εκδόσεων. Ο όμιλος Gannett (ιδιοκτήτης 200 τοπικών και περιφερειακών εφημερίδων στις ΗΠΑ), μετρά 1,8 εκατ. ψηφιακούς συνδρομητές που απέφεραν έσοδα 43,3 εκατ. δολαρίων στο τελευταίο τρίμηνο - μόλις 7,6% του συνολικού τζίρου των 572 εκατ. δολαρίων. Αντίστοιχα, η Lee...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.