πριν από  8 ώρες 26 λεπτά

Naftemporiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Παραμένει ένα από τα πιο επίμονα προβλήματα για τη βιομηχανία των ειδήσεων: το διαδίκτυο επιτρέπει στα μέσα να φτάνουν παντού, αλλά ελάχιστοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για να διαβάσουν. Μόλις το 17% των χρηστών πλήρωσε για online συνδρομή μέσα στον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με νέα έρευνα του Pew Research Center, παρουσιάζει το MarketWatch. Tο 83% απλώς προσπέρασε το περιεχόμενο όταν συνάντησε paywall. Οι λίγες εξαιρέσεις Ελάχιστα μεγάλα μέσα, όπως οι New York Times και η Wall Street Journal, έχουν καταφέρει να χτίσουν ισχυρές ψηφιακές συνδρομητικές βάσεις. Η πλειονότητα, όμως, δεν έχει κατορθώσει να αντικαταστήσει τα έσοδα που χάνει από την παρακμή των έντυπων εκδόσεων. Ο όμιλος Gannett (ιδιοκτήτης 200 τοπικών και περιφερειακών εφημερίδων στις ΗΠΑ), μετρά 1,8 εκατ. ψηφιακούς συνδρομητές που απέφεραν έσοδα 43,3 εκατ. δολαρίων στο τελευταίο τρίμηνο - μόλις 7,6% του συνολικού τζίρου των 572 εκατ. δολαρίων. Αντίστοιχα, η Lee...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation