Προελαύνουν στην Ευρώπη οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Οταν η Ε.Ε. επέβαλε πέρυσι υψηλότατους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα, θεωρήθηκε σοβαρό εμπόδιο για τη BYD και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι κινεζικές εταιρείες, όμως, δεν αποθαρρύνθηκαν τόσο εύκολα. Μεταπήδησαν στα υβριδικά ή στις μηχανές εσωτερικής καύσης, που εξαιρέθηκαν από τους δασμούς. Αρχισαν να εισάγουν φθηνότερα μοντέλα και εστίασαν σε χώρες όπως η Ιταλία και η Ισπανία, όπου οι γαλλικές και γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν διεισδύσει σε βαθμό αντίστοιχο με τη Βόρεια Ευρώπη. Παρά τους δασμούς, οι οποίοι φτάνουν ακόμα και στο 35% σε ορισμένες εταιρείες, οι κινεζικές μάρκες διπλασίασαν το μερίδιό τους στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων τον Απρίλιο σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Ηταν μία ισχυρή επίδειξη ευελιξίας και κατασκευαστικής ισχύος από τις BYD, Geely, Chery, SAIC και άλλες κινεζικές εταιρείες. Ορισμένες μάλιστα σχεδιάζουν και παράγουν νέα μοντέλα σε μόλις έξι μήνες, ενώ οι γερμανικές μάρκες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.