πριν από  4 ώρες 2 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οταν η Ε.Ε. επέβαλε πέρυσι υψηλότατους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα, θεωρήθηκε σοβαρό εμπόδιο για τη BYD και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι κινεζικές εταιρείες, όμως, δεν αποθαρρύνθηκαν τόσο εύκολα. Μεταπήδησαν στα υβριδικά ή στις μηχανές εσωτερικής καύσης, που εξαιρέθηκαν από τους δασμούς. Αρχισαν να εισάγουν φθηνότερα μοντέλα και εστίασαν σε χώρες όπως η Ιταλία και η Ισπανία, όπου οι γαλλικές και γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν διεισδύσει σε βαθμό αντίστοιχο με τη Βόρεια Ευρώπη. Παρά τους δασμούς, οι οποίοι φτάνουν ακόμα και στο 35% σε ορισμένες εταιρείες, οι κινεζικές μάρκες διπλασίασαν το μερίδιό τους στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων τον Απρίλιο σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Ηταν μία ισχυρή επίδειξη ευελιξίας και κατασκευαστικής ισχύος από τις BYD, Geely, Chery, SAIC και άλλες κινεζικές εταιρείες. Ορισμένες μάλιστα σχεδιάζουν και παράγουν νέα μοντέλα σε μόλις έξι μήνες, ενώ οι γερμανικές μάρκες...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation