πριν από  1 ημέρα 4 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Είναι ξεκάθαρο ότι οι κομβικές αλλαγές στο οικοσύστημα του ψηφιακού marketing και, ειδικότερα, στο Programmatic Advertising μεταβάλουν σημαντικά την "ατζέντα" των agencies - ξεκινώντας από τη δυναμική διάδοση του ΑΙ που δημιουργεί νέα δεδομένα (αλλά και ευκαιρίες) σε όλο το φάσμα των πρακτικών - από τη μέτρηση στη στόχευση και από το δημιουργικό στο attribution. Παράλληλα, εγείρονται νέες απαιτήσεις σε εργαλεία και ανθρώπινο δυναμικό - πόσο μάλλον όταν το Programmatic επεκτείνεται σε νέες αγορές όπως CTV και Retail Media. Επίσης, κρίσιμα ζητήματα παραμένουν οι πρακτικές Demand/Supply Path Optimization αλλά και το ανανεωμένο "ποιοτικό" πλαίσιο, δηλαδή η επικαιροποίηση των κλασσικών παραμέτρων (ad fraud, viewability, ad clutter, brand safety & suitability) με νέες όπως Context και Attention. Σε αυτά τα ζητήματα στρατηγικής και καινοτομίας θα εστιάσει η Sarah Coften, Head of Innovation & Digital Strategy του Smithfield Agency, ενός εκ...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation