Programmatic: Η ατζέντα των agencies
Είναι ξεκάθαρο ότι οι κομβικές αλλαγές στο οικοσύστημα του ψηφιακού marketing και, ειδικότερα, στο Programmatic Advertising μεταβάλουν σημαντικά την "ατζέντα" των agencies - ξεκινώντας από τη δυναμική διάδοση του ΑΙ που δημιουργεί νέα δεδομένα (αλλά και ευκαιρίες) σε όλο το φάσμα των πρακτικών - από τη μέτρηση στη στόχευση και από το δημιουργικό στο attribution. Παράλληλα, εγείρονται νέες απαιτήσεις σε εργαλεία και ανθρώπινο δυναμικό - πόσο μάλλον όταν το Programmatic επεκτείνεται σε νέες αγορές όπως CTV και Retail Media. Επίσης, κρίσιμα ζητήματα παραμένουν οι πρακτικές Demand/Supply Path Optimization αλλά και το ανανεωμένο "ποιοτικό" πλαίσιο, δηλαδή η επικαιροποίηση των κλασσικών παραμέτρων (ad fraud, viewability, ad clutter, brand safety & suitability) με νέες όπως Context και Attention. Σε αυτά τα ζητήματα στρατηγικής και καινοτομίας θα εστιάσει η Sarah Coften, Head of Innovation & Digital Strategy του Smithfield Agency, ενός εκ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.