πριν από  6 ώρες 57 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Είναι προφανές ότι οι μεγάλες αλλαγές που συντελούνται στο ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σημαντικό αντίκτυπο και στο Programmatic Advertising, ωστόσο, σύμφωνα με ειδήμονες του κλάδου, αυτές οι μεταβολές μπορεί, τελικά, να αποδειχθούν ευκαιρία για τους εκδότες και να αποτελέσουν τη βάση για αναπτυξιακή δυναμική: αφενός αναγνωρίζεται ολοένα και περισσότερο η αξία των first και zero party data (αλλά, καίρια, και του ποιοτικού διαφημιστικού περιβάλλοντος), αφετέρου νέες πρακτικές contextual targeting και νέα metrics που επικεντρώνονται στο attention αλλάζουν τα δεδομένα και ενισχύουν τη θέση τους. Έτσι, σημαντικοί publishers διευρύνουν το στρατηγικό τους σχέδιο, καινοτομώντας σε όλο το φάσμα της εμπορικής τους λειτουργίας: από την επένδυση σε first party data -και τον πολλαπλασιασμό της αξίας τους μέσω ΑΙ- σε νέες προσεγγίσεις yield optimization (αλλά και πολυδιάστατης στόχευσης) και από τον εμπλουτισμό υπηρεσιών προς πελάτες μέχρι νέα μοντέλα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation