Προς ένα νέο τοπίο
Στη διάρκεια των τελευταίων δύο δεκαετιών η εγχώρια αγορά λιανικής έχει αναδιαμορφωθεί ουκ ολίγες φορές, με αρχιτέκτονα τις εκάστοτε καταναλωτικές τάσεις και φυσικά τις οικονομικές συνθήκες. Φαίνεται πως και τώρα εισέρχεται σε μία νέα εποχή εντός ενός εξαιρετικά πολυπαραγοντικού και απαιτητικού περιβάλλοντος. Τις προηγούμενες ημέρες στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) ανάλυση της ΝielsenIQ, ανέδειξε δραματική μείωση των μικρών σημείων λιανικής από το 2011 έως το 2024. Ο αριθμός των παραδοσιακών περιπτέρων για παράδειγμα έχει συρρικνωθεί στα 4.200 σημεία το 2024, ενώ κατά 27,13% μειώθηκε το σύνολο των "καταστημάτων ευκολίας" της γειτονιάς καθώς από 29.551 σημεία το 2011, έφτασαν τα 21.536. Δεν χωρά αμφιβολία ότι η περίοδος της κρίσης διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο, καθώς για πολλούς η επιβίωση κατέστη αδύνατη, ενώ για άλλους τα μεγέθη δεν επέτρεψαν τον λειτουργικό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.