πριν από  3 ώρες 30 λεπτά

Mononews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Θερμή ανταπόκριση βρήκε στους νέους πελάτες της Protergia το νέο μοντέλο τιμολόγησης ρεύματος Picasso, το οποίο μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα κατάφερε να κερδίζει 3 στους 10 νέους πελάτες της εταιρείας, παίρνοντας την πρώτη θέση από το μπλε τιμολόγιο που μέχρι σήμερα ήταν το δημοφιλέστερο. Το Picasso αποτελεί το πρώτο τιμολόγιο ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα που βασίζεται σε συνδρομητική λογική, με σταθερή χρέωση κάθε μήνα, ανεξάρτητα από την κατανάλωση ή την τιμή της ενέργειας. Όπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς, 9 στους 10 υποψήφιους πελάτες που ενημερώνονται για το προϊόν το επιλέγουν, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές βλέπουν πλεονεκτήματα στον νέο τρόπο χρέωσης που λάνσαρε.1 Εννέα πακέτα κατανάλωσης, σταθερό κόστος κάθε μήνα Το Picasso διατίθεται σε εννέα διαβαθμισμένα πακέτα συνδρομής που καλύπτουν ετήσιες καταναλώσεις από 1.325 έως και 20.200 kWh, απευθυνόμενο τόσο σε νοικοκυριά όσο και σε επιχειρήσεις. Οι τιμές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation