Ψηφιακό πελατολόγιο στα συνεργεία: Ποιος τελικά θα πληρώσει τον λογαριασμό;
Οι επισκευαστές, που κατεβαίνουν σε απεργία διαρκείας, επικαλούνται αδυναμία εφαρμογής του νέου μέτρου. Όμως ο ελέφαντας στο δωμάτιο έχει να κάνει με το ποιος θα επωμιστεί το αυξημένο λειτουργικό κόστος που θα προκύψει. Την ώρα ακριβώς που οι περισσότεροι οδηγοί σπεύδουν, ενόψει των διακοπών, να κάνουν κάποια "μαζέματα" στο παραμελημένο -ένεκα της οικονομικής στενότητας- αυτοκίνητό τους, τα συνεργεία "κατεβάζουν ρολά". Αιτία, η υποχρεωτική εφαρμογή από την 1η Ιουλίου 2025 του ψηφιακού πελατολογίου. Το μέτρο ξεκινάει να εφαρμόζεται σε μια σειρά από υπηρεσίες (συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια, πάρκινγκ, εταιρείες μίσθωσης) όπου παρατηρείται μεγάλη φοροδιαφυγή, θα εφαρμόζεται δε σε όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους. Ας σημειωθεί πως ανάμεσα στις χιλιάδες ελέγχους που στο παρελθόν έχουν πραγματοποιήσει οι αρμόδιες αρχές, ο κλάδος επισκευής οχημάτων σημείωσε το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό παραβατικότητας (44%) σε όλη την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.