Πώς η αντιπαράθεση της Meta με το TikTok αποτελεί ανάλογο της αντιπαράθεσης της Google με την OpenAI
Η εμπειρία της Meta στην αντιμετώπιση της ταχύτατης ανόδου του TikTok θεωρείται όλο και περισσότερο ως ένα παράλληλο παράδειγμα με τις τρέχουσες προσπάθειες της Alphabet να διαχειριστεί τον ανταγωνισμό από τις πλατφόρμες Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως το ChatGPT της OpenAI και το Perplexity. Οι αναλυτές της Morgan Stanley επισημαίνουν ξεκάθαρες ομοιότητες στην αντίδραση της αγοράς, στην απάντηση μέσω προϊόντων και στην ανάκαμψη της αποτίμησης. Από το πρώτο τρίμηνο του 2020 έως το τέταρτο τρίμηνο του 2022, η βάση χρηστών του TikTok στις ΗΠΑ υπερδιπλασιάστηκε - από περίπου 50 εκατομμύρια σε 110 εκατομμύρια - με τη μέση διάρκεια χρήσης να φτάνει τα 90 λεπτά ανά χρήστη ημερησίως. Αυτή η έκρηξη αύξησε τις ανησυχίες για τη θέση της Meta στον ανταγωνισμό, οδηγώντας σε πτώση του δείκτη τιμής προς τα κέρδη της εταιρείας στο περίπου 8x στα τέλη του 2022, έναντι του μακροπρόθεσμου μέσου όρου των 20x. Η απάντηση της Meta ήρθε με την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.