πριν από  4 ώρες 51 λεπτά

ΣΚΑΪ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ο Λου Γιουνφέγκ, οδηγός ταξί με ιδιωτική μίσθωση, βρίσκεται σε σταθμό φόρτισης στα περίχωρα της Γκουανγκτζού, στη νότια Κίνα, όταν δηλώνει με ειλικρίνεια: "Οδηγώ ηλεκτρικό αυτοκίνητο, γιατί είμαι φτωχός". Λίγα μέτρα πιο πέρα, ο Σουν Τζινγκούο συμφωνεί: "Το κόστος για βενζίνη είναι απαγορευτικό. Οδηγώντας ηλεκτρικό εξοικονομώ χρήματα", λέει, στηριζόμενος στο λευκό του Beijing U7. Και προσθέτει: "Κάνει καλό και στο περιβάλλον". Είναι μια συνομιλία που οι ακτιβιστές για το κλίμα ονειρεύονται να ακούν. Σε πολλές χώρες, τα ηλεκτρικά οχήματα θεωρούνται είδος πολυτελείας. Όμως στην Κίνα, όπου σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν πέρυσι ήταν ηλεκτρικά, αποτελεί απλώς την καθημερινότητα.Από ποδήλατο σε παγκόσμιος ηγέτης Όπως αναφέρεται και σε δημοσίευμα του BBC, από τις αρχές του 21ου αιώνα, η Κίνα είχε ήδη χαράξει στρατηγικό σχέδιο για να κυριαρχήσει στις τεχνολογίες του μέλλοντος. Από χώρα του ποδηλάτου, έγινε παγκόσμιος ηγέτης στα EVs.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation