πριν από  5 ώρες 30 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Γράφει ο Ανέστης Σταμάτης, Πρόεδρος & CEO, Cactus Digital Α.Ε. Η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή κρίση. Η ραγδαία επέκταση των κινεζικών πλατφορμών Shein και Temu έχει προκαλέσει αναστάτωση στον εγχώριο εμπορικό ιστό, θέτοντας υπό πίεση χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Οι δύο κολοσσοί αξιοποιούν την τεχνολογία, την επιθετική πολιτική τιμών και τον τεράστιο όγκο διαφημιστικής προβολής, δημιουργώντας ένα περιβάλλον αθέμιτου ανταγωνισμού που απειλεί τη βιωσιμότητα του ελληνικού εμπορίου.Το μέγεθος της απειλής Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), ο συνολικός τζίρος των Shein και Temu στην Ελλάδα εκτιμάται μεταξύ 529 και 627 εκατομμυρίων ευρώ, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 17,6% έως 20,9% της εγχώριας αγοράς e-commerce. Το γεγονός αυτό συνεπάγεται απώλεια δημοσιονομικών εσόδων ύψους 188 έως 204 εκατομμυρίων ευρώ από δασμούς, ΦΠΑ και εισφορές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation