Πώς οι κινέζικοι κολοσσοί Shein και Temu απειλούν τη βιωσιμότητα του ελληνικού εμπορίου
Γράφει ο Ανέστης Σταμάτης, Πρόεδρος & CEO, Cactus Digital Α.Ε. Η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή κρίση. Η ραγδαία επέκταση των κινεζικών πλατφορμών Shein και Temu έχει προκαλέσει αναστάτωση στον εγχώριο εμπορικό ιστό, θέτοντας υπό πίεση χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Οι δύο κολοσσοί αξιοποιούν την τεχνολογία, την επιθετική πολιτική τιμών και τον τεράστιο όγκο διαφημιστικής προβολής, δημιουργώντας ένα περιβάλλον αθέμιτου ανταγωνισμού που απειλεί τη βιωσιμότητα του ελληνικού εμπορίου.Το μέγεθος της απειλής Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), ο συνολικός τζίρος των Shein και Temu στην Ελλάδα εκτιμάται μεταξύ 529 και 627 εκατομμυρίων ευρώ, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 17,6% έως 20,9% της εγχώριας αγοράς e-commerce. Το γεγονός αυτό συνεπάγεται απώλεια δημοσιονομικών εσόδων ύψους 188 έως 204 εκατομμυρίων ευρώ από δασμούς, ΦΠΑ και εισφορές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.