Πώς θα παίξετε σωστά το χαρτί του πατριωτικού branding
Επαναλαμβάνουμε ότι ο κόσμος των επιχειρήσεων τα δύο τελευταία χρόνια βαδίζει σε κινούμενη άμμο. Πολλά πράγματα αλλάζουν γρήγορα στις αγορές, καταναλωτικές συμπεριφορές επηρεάζονται και οι δαπάνες γίνονται όλο και πιο προσεκτικές. Αυτό δε, συμβαίνει γιατί με την ορμητική είσοδο της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή, οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί μεταβάλλονται, με συνθέσεις αισθητά διάφορες από τις αντίστοιχες του παρελθόντος. Για παράδειγμα, ενώ το 1995, ήτοι πριν 30 χρόνια, στο μέσο δυτικό νοικοκυριό, τα είδη διατροφής αντιπροσωπεύαν το 20% της ετήσιας δαπάνης και τηλεπικοινωνίες/ τεχνολογίες 2% περίπου, σήμερα, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 18,5% και 9%. Μια άλλη σημαντική αλλαγή, είναι αυτή των κωδικών που είναι στη διάθεση ενός καταναλωτή, μέσα σε ένα σούπερ-μάρκετ. Από 20.000 το 1985, έχουν περάσει στους 100.000 και πλέον, γεγονός που κάνει εξαιρετικά δύσκολη την καθιέρωση μιας μάρκας. Και πέρα από όλα τα παραπάνω, μετά την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.