Πυκνώνουν οι επενδύσεις στα malls "νέας γενιάς"
Νέο στοκ μετά από πολυετή απουσία επενδύσεων δημιουργείται στην ελληνική αγορά οργανωμένων εμπορικών πολυχώρων, που ενδεχομένως να εκτονώσει τη ζήτηση του λιανεμπορίου και να επιτρέψει και την είσοδο νέων φιρμών και αλυσίδων. Αν και η καταναλωτική ζήτηση παραμένει πιεσμένη -παρά την ανοδική πορεία της ελληνικής οικονομίας- εν τούτοις οι παράγοντες της αγοράς συνομολογούν πως το σημερινό απόθεμα υπολείπεται των εγχώριων (και εισαγόμενων λόγω του τουρισμού) αναγκών, και ασφαλώς βρίσκεται πολύ χαμηλά έναντι του μέσου ευρωπαϊκού χώρου. Σε επίπεδο απόδοσης επένδυσης τα yields κυμαίνονται κατά μέσο όρο 6,5%-7,5% στην Ελλάδα, σημαντικά υψηλότερα έναντι των εμπορικών χώρων σε "ανοιχτές αγορές", ενώ ο μέσος όρος ενοικίου ανά τετραγωνικό μέτρο κυμαίνεται στα 40 ευρώ. Ασφαλώς το έσοδο κινείται ανοδικά ανάλογα με τη διαχείριση των μισθώσεων, αλλά και με την αύξηση τζίρου ανά εμπορικό κέντρο. Ηγετικό ρόλο στη νέα γενιά εμπορικών κέντρων κατέχει η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.