Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Αν υπάρχει ένας τομέας που παραδοσιακά δυσκολεύεται να κερδίσει το κοινό του, αυτός είναι η ασφάλιση. Όχι γιατί δεν είναι απαραίτητη - είναι. Όχι γιατί δεν προσφέρει αξία - προσφέρει. Αλλά γιατί η σχέση του κοινού με την ασφάλιση είναι μια σχέση προστασίας χωρίς απτό προϊόν, επένδυσης χωρίς εγγυημένη απόδοση και, τελικά, εμπιστοσύνης χωρίς άμεσο αντίκρισμα. Και αυτό το παράδοξο είναι το πεδίο στο οποίο καλούνται σήμερα να κινηθούν οι άνθρωποι του marketing στις ασφαλιστικές εταιρείες. του Νίκου Μωράκη (LiFO insurancemag vol. 2) Το αφιέρωμα αυτό φέρνει στο προσκήνιο 6 κορυφαία στελέχη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς -διευθυντές marketing από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου- που μιλούν με καθαρότητα, ειλικρίνεια και στρατηγικό βάθος για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της επικοινωνίας σε έναν χώρο που, ίσως περισσότερο από κάθε άλλον, πατάει σε δύο κόσμους, στον αναλογικό και στον ψηφιακό, στον παραδοσιακό και στον μοντέρνο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.