Reddit: Εισέρχεται στον χώρο των διαφημίσεων που βασίζονται στην Tεχνητή Nοημοσύνη
Στο φεστιβάλ διαφήμισης Cannes Lions, το Reddit παρουσίασε δύο νέα εργαλεία υπό την "ομπρέλα" Reddit Community Intelligence, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη για την εξαγωγή εμπορικών και καταναλωτικών πληροφοριών από το περιεχόμενο των χρηστών της. Σύμφωνα με το Quartz, η ανακοίνωση γίνεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για το Reddit, που μετά την είσοδό της στο χρηματιστήριο τον Μάρτιο προσπαθεί να αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί στον ανταγωνιστικό κόσμο της ψηφιακής διαφήμισης. Τη Δευτέρα, η μετοχή της ενισχύθηκε κατά 3,6%.Ποια είναι τα νέα εργαλεία; Το πρώτο εργαλείο, Reddit Insights, είναι ένα κλιμακούμενο εργαλείο social listening, που επιτρέπει στους marketers να αναλύουν αναρτήσεις και σχόλια στο Reddit, εντοπίζοντας τάσεις, συναισθηματικό τόνο και εμπορικά σήματα ενδιαφέροντος. Το δεύτερο, Conversation Summary Add-ons, ενσωματώνει θετικά σχόλια χρηστών μέσα σε διαφημιστικά banners. Σύμφωνα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.