Relevance, community, content, η πυξίδα για τα brands - παραμένει δυνατή η TV
Το 21ο Interactive Marketing Conference του IAB Hellas, με θέμα "Alice in MarketingLand - Lost & Found in the Digital Era", πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 29 Απριλίου, στο γεμάτο Αμφιθέατρο Ιωάννης Δεσποτόπουλος του Ωδείου Αθηνών. Χωρισμένο σε 4 ενότητες: Content, Creativity, Commerce και The 3rd Wave of Media, το συνέδριο εξερεύνησε τις τάσεις στα media, τις νέες τεχνολογίες, κ.ά. Έμφαση δόθηκε στην ανάγκη για relevance στο διαφημιστικό περιεχόμενο και τον δυνατό ρόλο που εξακολουθεί να παίζει η τηλεόραση ως διαφημιστικό μέσο στη διατήρηση της προσοχής του θεατή για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Τονίστηκε ότι ζούμε σε "community economy" και ότι τα παραδοσιακά δημογραφικά δεν είναι πια η ενδεδειγμένη βάση για σχεδιασμό στρατηγικής, αλλά ότι οι μάρκες οφείλουν να προσανατολίζονται προς τις τεράστιες αγορές-κοινότητες που προσδιορίζονται από κοινά ενδιαφέροντα. Δεν θα μπορούσε να λείπει από την ατζέντα του συνεδρίου η τεχνητή νοημοσύνη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.