"Σαν Οικογένεια", η νέα καμπάνια της Barilla
Η Barilla παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια "Σαν Οικογένεια" μέσα από ένα TV σποτ που υπενθυμίζει πως γύρω από το τραπέζι οι άνθρωποι δεν μοιραζόμαστε μόνο φαγητό, αλλά στιγμές που τους ενώνουν. Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε από το δημιουργικό γραφείο LePub και υλοποιείται διεθνώς από την Publicis Media, βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία που συνδέει δύο εμβληματικά στοιχεία της ιταλικής κουλτούρας: τα ζυμαρικά και τη Formula 1. Κεντρικό πρόσωπο είναι ο Luigi Montanini, γνωστός ως Pasticcino. Στα paddocks της Formula 1 από το 1979 και για περισσότερα από δέκα χρόνια, ο Ιταλός μάγειρας δημιούργησε έναν απροσδόκητο χώρο ζεστασιάς. "Με το Σαν Οικογένεια θέλουμε να ανταποκριθούμε σε μια παγκόσμια ανάγκη: τη λαχτάρα για βαθύτερη σύνδεση με τους άλλους", δηλώνει η Ilaria Lodigiani, Chief Category & Marketing Officer στη Barilla. CATEGORIES: Advertising
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Barilla παρουσιάζει τη νέα της επικοινωνιακή καμπάνια "Σαν Οικογένεια" μέσα από ένα τηλεοπτικό σποτ που υπενθυμίζει πως γύρω από το τραπέζι δεν μοιραζόμαστε μόνο φαγητό, αλλά στιγμές που μας ενώνουν και μας κάνουν να νιώθουμε ότι ανήκουμε κάπου. Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε από το δημιουργικό γραφείο LePub και υλοποιείται διεθνώς από την Publicis Media , βασίζεται...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.