πριν από  1 ημέρα 1 ώρα

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Barilla παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια "Σαν Οικογένεια" μέσα από ένα TV σποτ που υπενθυμίζει πως γύρω από το τραπέζι οι άνθρωποι δεν μοιραζόμαστε μόνο φαγητό, αλλά στιγμές που τους ενώνουν. Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε από το δημιουργικό γραφείο LePub και υλοποιείται διεθνώς από την Publicis Media, βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία που συνδέει δύο εμβληματικά στοιχεία της ιταλικής κουλτούρας: τα ζυμαρικά και τη Formula 1. Κεντρικό πρόσωπο είναι ο Luigi Montanini, γνωστός ως Pasticcino. Στα paddocks της Formula 1 από το 1979 και για περισσότερα από δέκα χρόνια, ο Ιταλός μάγειρας δημιούργησε έναν απροσδόκητο χώρο ζεστασιάς. "Με το Σαν Οικογένεια θέλουμε να ανταποκριθούμε σε μια παγκόσμια ανάγκη: τη λαχτάρα για βαθύτερη σύνδεση με τους άλλους", δηλώνει η Ilaria Lodigiani, Chief Category & Marketing Officer στη Barilla. CATEGORIES: Advertising

πριν από  1 ημέρα 4 ώρες

Oneman.gr

Η Barilla παρουσιάζει τη νέα της επικοινωνιακή καμπάνια "Σαν Οικογένεια" μέσα από ένα τηλεοπτικό σποτ που υπενθυμίζει πως γύρω από το τραπέζι δεν μοιραζόμαστε μόνο φαγητό, αλλά στιγμές που μας ενώνουν και μας κάνουν να νιώθουμε ότι ανήκουμε κάπου. Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε από το δημιουργικό γραφείο LePub και υλοποιείται διεθνώς από την Publicis Media , βασίζεται...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation