πριν από  2 ημέρες 2 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Consumers: People behind the data Στην εποχή του "όλα αλλάζουν γρήγορα", το να καταλαβαίνουμε τους καταναλωτές μας και το πώς εξελίσσονται οι ανάγκες τους, δεν είναι απλώς χρήσιμο, είναι ζωτικής σημασίας. Το segmentation είναι ένα από τα θεμέλια κάθε στρατηγικής marketing. Μας βοηθά να απαντήσουμε σε ερωτήσεις όπως: Ποιος είναι ο καταναλωτής μας; Τι τον απασχολεί; Τι περιμένει από το brand μας και πως "μεγαλώνει" μαζί του; Όλες αυτές οι ερωτήσεις μας απασχολούν όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε προσωποποιημένα προϊόντα, εμπειρίες και επικοινωνίες που θα έχουν νόημα για τον καταναλωτή και θα αντέξουν στον χρόνο. Ωστόσο, ας είμαστε ειλικρινείς: οι παραδοσιακές, στατικές μέθοδοι segmentation, που βασίζονται κυρίως σε δημογραφικά δεδομένα, δεν μπορούν πλέον να ακολουθήσουν τον ρυθμό των αλλαγών. Οι καταναλωτές δεν είναι απλώς "γυναίκες 25-34" ή "άντρες μεσαίου εισοδήματος". Είναι άνθρωποι με συναισθήματα, συνήθειες, αντιφάσεις και συνεχείς...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation