Segmentation Reimagined: Το νέο στρατηγικό χαρτί στο σύγχρονο marketing
Consumers: People behind the data Στην εποχή του "όλα αλλάζουν γρήγορα", το να καταλαβαίνουμε τους καταναλωτές μας και το πώς εξελίσσονται οι ανάγκες τους, δεν είναι απλώς χρήσιμο, είναι ζωτικής σημασίας. Το segmentation είναι ένα από τα θεμέλια κάθε στρατηγικής marketing. Μας βοηθά να απαντήσουμε σε ερωτήσεις όπως: Ποιος είναι ο καταναλωτής μας; Τι τον απασχολεί; Τι περιμένει από το brand μας και πως "μεγαλώνει" μαζί του; Όλες αυτές οι ερωτήσεις μας απασχολούν όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε προσωποποιημένα προϊόντα, εμπειρίες και επικοινωνίες που θα έχουν νόημα για τον καταναλωτή και θα αντέξουν στον χρόνο. Ωστόσο, ας είμαστε ειλικρινείς: οι παραδοσιακές, στατικές μέθοδοι segmentation, που βασίζονται κυρίως σε δημογραφικά δεδομένα, δεν μπορούν πλέον να ακολουθήσουν τον ρυθμό των αλλαγών. Οι καταναλωτές δεν είναι απλώς "γυναίκες 25-34" ή "άντρες μεσαίου εισοδήματος". Είναι άνθρωποι με συναισθήματα, συνήθειες, αντιφάσεις και συνεχείς...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.