πριν από  13 ημέρες 20 ώρες

In.gr

"Είναι απαράδεκτο να μειώνουν κρυφά οι εταιρείες το περιεχόμενο των προϊόντων τους ενώ η τιμή παραμένει η ίδια ή αυξάνεται. Η συρρίκνωση των προϊόντων είναι μια εμπορική στρατηγική των brands για να αυξήσουν τις τιμές και έτσι να κερδίζουν περισσότερα. Αυτό βλάπτει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, γιατί οι παραγωγοί τους αντιμετωπίζουν σαν να είναι ηλίθιοι".Μέτρα...

πριν από  13 ημέρες 20 ώρες

"Είναι απαράδεκτο να μειώνουν κρυφά οι εταιρείες το περιεχόμενο των προϊόντων τους ενώ η τιμή παραμένει η ίδια ή αυξάνεται. Η συρρίκνωση των προϊόντων είναι μια εμπορική στρατηγική των brands για να αυξήσουν τις τιμές και έτσι να κερδίζουν περισσότερα. Αυτό βλάπτει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, γιατί οι παραγωγοί τους αντιμετωπίζουν σαν να είναι ηλίθιοι".Μέτρα...

πριν από  13 ημέρες 21 ώρες

"Είναι απαράδεκτο να μειώνουν κρυφά οι εταιρείες το περιεχόμενο των προϊόντων τους ενώ η τιμή παραμένει η ίδια ή αυξάνεται. Η συρρίκνωση των προϊόντων είναι μια εμπορική στρατηγική των brands για να αυξήσουν τις τιμές και έτσι να κερδίζουν περισσότερα. Αυτό βλάπτει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, γιατί οι παραγωγοί τους αντιμετωπίζουν σαν να είναι ηλίθιοι".Μέτρα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation