"Είναι απαράδεκτο να μειώνουν κρυφά οι εταιρείες το περιεχόμενο των προϊόντων τους ενώ η τιμή παραμένει η ίδια ή αυξάνεται. Η συρρίκνωση των προϊόντων είναι μια εμπορική στρατηγική των brands για να αυξήσουν τις τιμές και έτσι να κερδίζουν περισσότερα. Αυτό βλάπτει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, γιατί οι παραγωγοί τους αντιμετωπίζουν σαν να είναι ηλίθιοι".Μέτρα...
"Είναι απαράδεκτο να μειώνουν κρυφά οι εταιρείες το περιεχόμενο των προϊόντων τους ενώ η τιμή παραμένει η ίδια ή αυξάνεται. Η συρρίκνωση των προϊόντων είναι μια εμπορική στρατηγική των brands για να αυξήσουν τις τιμές και έτσι να κερδίζουν περισσότερα. Αυτό βλάπτει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, γιατί οι παραγωγοί τους αντιμετωπίζουν σαν να είναι ηλίθιοι".Μέτρα...
"Είναι απαράδεκτο να μειώνουν κρυφά οι εταιρείες το περιεχόμενο των προϊόντων τους ενώ η τιμή παραμένει η ίδια ή αυξάνεται. Η συρρίκνωση των προϊόντων είναι μια εμπορική στρατηγική των brands για να αυξήσουν τις τιμές και έτσι να κερδίζουν περισσότερα. Αυτό βλάπτει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, γιατί οι παραγωγοί τους αντιμετωπίζουν σαν να είναι ηλίθιοι".Μέτρα...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.