πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

Moneypress.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, η "συρρίκνωση" των προϊόντων δεν είναι πλέον συγκυριακό φαινόμενο, αλλά οργανωμένη στρατηγική τιμολόγησης. Το shrinkflation, δηλαδή η μείωση της ποσότητας ή του βάρους των προϊόντων με σταθερή ή αυξημένη τιμή, έχει αποκτήσει μόνιμη θέση στην αγορά, χωρίς να απαιτείται σχετική σήμανση. Την ώρα που αρκετές ευρωπαϊκές χώρες θεσπίζουν υποχρεωτική ενημέρωση στα ράφια, η ελληνική απουσία νομοθεσίας αφήνει περιθώρια για αθέατες αυξήσεις. Η λέξη shrinkflation επινοήθηκε το 2013, αλλά η πρακτική έχει μακρά προϊστορία. Σύμφωνα με βρετανική μελέτη, την περίοδο 2015-2017 το 4,5% των προϊόντων εμφάνισε μείωση συσκευασίας. Σε εποχές κρίσης, όπως η μετα-πανδημική περίοδος και η ενεργειακή αναταραχή μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία, το φαινόμενο επανεμφανίστηκε με ένταση. Πλέον, μεγάλες εταιρείες μειώνουν τη συσκευασία χωρίς να αλλάζουν την τιμή, προστατεύοντας έτσι τα περιθώρια κέρδους.Ενδεικτικές περιπτώσεις στην ελληνική...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation