Σκλαβενίτης: "Το ελληνικό νοικοκυριό δεν θα ξαναμαγειρέψει"
Της Ξανθής Γούναρη Καθώς η "εξερεύνηση" της Πολωνίας προχωρά και το μεγαλύτερο Food Hall στην Ελλάδα, στις εγκαταστάσεις του πρώην εργοστασίου της Πίτσος, κατασκευάζεται, η οικογένεια Σκλαβενίτη θέτει το τρόφιμο στο επίκεντρο της στρατηγικής της, συνδυάζοντας λιανική, βιομηχανία και εστίαση σε ένα κάθετο πλέγμα δραστηριοτήτων που διευρύνεται με ταχείς ρυθμούς. "Διαβάζοντας" τις νέες καταναλωτικές τάσεις η εκτίμηση είναι πως "το ελληνικό νοικοκυριό δεν θα ξαναμαγειρέψει", αναφέρουν πηγές από το περιβάλλον του ομίλου, δεδομένου ότι οι νεότερες γενιές αποστασιοποιούνται από την κουζίνα, με τη ζήτηση για ποιοτικό μαγειρεμένο φαγητό να αυξάνεται συνεχώς.Το τρίπτυχο της στρατηγικής Σε ό,τι αφορά το φιλόδοξο business των έτοιμων γευμάτων αναπτύσσεται ως μια ξεχωριστή επιχειρηματική δραστηριότητα με δική της ταυτότητα και δυναμική βασισμένη σε τρεις άξονες. Πρώτον η διάθεση μαγειρεμένου φαγητού από τα καταστήματα του δικτύου της Σκλαβενίτης...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Της Ξανθής Γούναρη Καθώς η "εξερεύνηση" της Πολωνίας προχωρά και το μεγαλύτερο Food Hall στην Ελλάδα, στις εγκαταστάσεις του πρώην εργοστασίου της Πίτσος, κατασκευάζεται, η οικογένεια Σκλαβενίτη θέτει το τρόφιμο στο επίκεντρο της στρατηγικής της, συνδυάζοντας λιανική, βιομηχανία και εστίαση σε ένα κάθετο πλέγμα δραστηριοτήτων που διευρύνεται με ταχείς ρυθμούς.
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.