Σούπερ μάρκετ: Άνοδος 6,4% και ρεκόρ στα private label - Τα νέα δεδομένα από την Circana
Σε μια εποχή που η ακρίβεια πιέζει κάθε νοικοκυριό, η ελληνική αγορά των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) αποδεικνύεται εξαιρετικά ανθεκτική. Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία της Circana, ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ ανήλθε το πρώτο εννεάμηνο του 2025 σε 10,51 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 6,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Από αυτά, 8,16 δισ. ευρώ προήλθαν από τα τυποποιημένα προϊόντα (Fixed Barcode) και 2,35 δισ. ευρώ από τα επί ζυγίω προϊόντα (Random Weight). Οι δύο αυτές κατηγορίες αντιπροσωπεύουν το 77,6% και το 22,4% αντίστοιχα του συνολικού τζίρου, αποδεικνύοντας πως το "κλασικό" καλάθι των τροφίμων παραμένει κυρίαρχο. Οι τιμές ανεβαίνουν, αλλά ο ρυθμός κόβει ταχύτητα Η συνολική αύξηση τιμών στο εννεάμηνο ανήλθε σε 1,5%, με τη μέση τιμή στα τρόφιμα να ανεβαίνει κατά 2,4%. Αντίθετα, στα είδη προσωπικής φροντίδας η πτώση έφτασε το -1,5%, ενώ στα προϊόντα οικιακής χρήσης -0,8%. Η αύξηση στην αξία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.