πριν από  1 ημέρα 7 ώρες

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε μια εποχή που η ακρίβεια πιέζει κάθε νοικοκυριό, η ελληνική αγορά των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) αποδεικνύεται εξαιρετικά ανθεκτική. Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία της Circana, ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ ανήλθε το πρώτο εννεάμηνο του 2025 σε 10,51 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 6,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Από αυτά, 8,16 δισ. ευρώ προήλθαν από τα τυποποιημένα προϊόντα (Fixed Barcode) και 2,35 δισ. ευρώ από τα επί ζυγίω προϊόντα (Random Weight). Οι δύο αυτές κατηγορίες αντιπροσωπεύουν το 77,6% και το 22,4% αντίστοιχα του συνολικού τζίρου, αποδεικνύοντας πως το "κλασικό" καλάθι των τροφίμων παραμένει κυρίαρχο. Οι τιμές ανεβαίνουν, αλλά ο ρυθμός κόβει ταχύτητα Η συνολική αύξηση τιμών στο εννεάμηνο ανήλθε σε 1,5%, με τη μέση τιμή στα τρόφιμα να ανεβαίνει κατά 2,4%. Αντίθετα, στα είδη προσωπικής φροντίδας η πτώση έφτασε το -1,5%, ενώ στα προϊόντα οικιακής χρήσης -0,8%. Η αύξηση στην αξία...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation