Σούπερ μάρκετ: Αύξηση 6,7% στις πωλήσεις - "Τρέχουν" αντιηλιακά και έτοιμα γεύματα
Αύξηση 6,7% στις πωλήσεις και 5,2% στην ποσότητα κατέγραψαν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα σε ένα περιβάλλον που παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, αλλά και ευαίσθητο στα επίπεδα των τιμών. Η αξιοσημείωτη δυναμική που συνεχίζει να επιδεικνύει ο κλάδος προκύπτει με βάση τα πιο ανανεωμένα στοιχεία, που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμα στην αγορά, και τα οποία προέρχονται από τις μετρήσεις της NielsenIQ για το χρονικό διάστημα από την αρχή του έτους μέχρι και τις 11 Μαίου 2025. Όπως σημειώνεται, επιλέχθηκε το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα της δημοσιοποίησης των στοιχείων, καθώς πλέον διαφαίνεται η "καθαρή" τάση της αγοράς, απαλλαγμένη από την επίδραση της εποχικότητας του Πάσχα και άλλων σημαντικών αργιών.Αύξηση 11% στα φρέσκα και χύμα προϊόντα Η κατηγορία των τροφίμων και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.