Σούπερ μάρκετ: Αυξήθηκαν οι τιμές στα τρόφιμα το α' εξάμηνο του 2025 - Η ιδιωτική ετικέτα δεν πείθει τους καταναλωτές
Ακριβά παρέμειναν βασικά προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ για το πρώτο εξάμηνο του 2025 σύμφωνα με τη πρόσφατη μελέτη της Nielsen IQ. Η έρευνα κάνει λόγο για αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 7,9% στη γενικότερη κατηγορία σε ετήσια βάση με καθοριστικό ρόλο να διαδραματίζουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα. Τα προϊόντα που εξετάζονται είναι τα FMCGS, στα οποία ανήκουν τα τρόφιμα, τα ποτά, τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και περιποίησης, τα είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης, τα φαρμακευτικά είδη που δεν απαιτούν συνταγή, τα καλλυντικά καθώς και άλλα προϊόντα ευρείας χρήσης. Βάσει της έρευνας τα θετικά στοιχεία είναι ότι υπάρχει μείωση τιμών, αλλά αυτή αφορά τα προϊόντα φροντίδας του σπιτιού (σ.σ. καταγράφουν μονοψήφια μείωση της τάξης του 3,2%) και των ειδών προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς (με μείωση 2,6%). Τα τρόφιμα από την άλλη πλευρά μαζί με τα ποτά καταγράφουν ανοδική τάση με τις τιμές να αυξάνονται κατά μέσο όρο κατά 2,4%...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.