πριν από  2 ημέρες 18 ώρες

Thetoc.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ακριβά παρέμειναν βασικά προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ για το πρώτο εξάμηνο του 2025 σύμφωνα με τη πρόσφατη μελέτη της Nielsen IQ. Η έρευνα κάνει λόγο για αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 7,9% στη γενικότερη κατηγορία σε ετήσια βάση με καθοριστικό ρόλο να διαδραματίζουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα. Τα προϊόντα που εξετάζονται είναι τα FMCGS, στα οποία ανήκουν τα τρόφιμα, τα ποτά, τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και περιποίησης, τα είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης, τα φαρμακευτικά είδη που δεν απαιτούν συνταγή, τα καλλυντικά καθώς και άλλα προϊόντα ευρείας χρήσης. Βάσει της έρευνας τα θετικά στοιχεία είναι ότι υπάρχει μείωση τιμών, αλλά αυτή αφορά τα προϊόντα φροντίδας του σπιτιού (σ.σ. καταγράφουν μονοψήφια μείωση της τάξης του 3,2%) και των ειδών προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς (με μείωση 2,6%). Τα τρόφιμα από την άλλη πλευρά μαζί με τα ποτά καταγράφουν ανοδική τάση με τις τιμές να αυξάνονται κατά μέσο όρο κατά 2,4%...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation