πριν από  11 ώρες 1 λεπτά

Tovima.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι τοπικές αγορές των νησιών και της Κρήτης, λόγω του τουρισμού, έχουν αναβαθμιστεί στην εμπορική λειτουργία του λιανεμπορίου. Οσες έκ των αλυσίδων είναι "καλά τοποθετημένες" σ΄ αυτές τις περιοχές διαθέτουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Σύμφωνα με την μηνιαία έρευνα της Circana που αφορά στον Μάρτιο είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι - αν και πρόκειται για οff season μήνα - οι συνολικές πωλήσεις των αλυσίδων στη Κρήτη και στα νησιά αντιστοιχούν στο 18,9% του συνολικού τζίρου της αγοράς.Ο καταλύτης του τουρισμού Είναι προφανές ότι στο επόμενο διάστημα και κυρίως από τον Μάιο και μετά που ανοίγει η τουριστική περίοδος οι πωλήσεις αυτών των περιοχών αυξάνονται κατακόρυφα. Στο πρώτο τρίμηνο τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης τον παρουσιάζει η Κρήτη με 7,7% - υψηλότερο από τον μέσο όρο της αγοράς - ενώ τον χαμηλότερο ρυθμό τον εμφανίζει η Βόρεια Ελλάδα, εκτός της Θεσσαλονίκης, με 4,2%. Η Αττική εμφανίζει τον ρυθμό...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation