Σούπερ μάρκετ: "Σπάνε τα ταμεία" στα νησιά - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας
Οι τοπικές αγορές των νησιών και της Κρήτης, λόγω του τουρισμού, έχουν αναβαθμιστεί στην εμπορική λειτουργία του λιανεμπορίου. Οσες έκ των αλυσίδων είναι "καλά τοποθετημένες" σ΄ αυτές τις περιοχές διαθέτουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Σύμφωνα με την μηνιαία έρευνα της Circana που αφορά στον Μάρτιο είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι - αν και πρόκειται για οff season μήνα - οι συνολικές πωλήσεις των αλυσίδων στη Κρήτη και στα νησιά αντιστοιχούν στο 18,9% του συνολικού τζίρου της αγοράς.Ο καταλύτης του τουρισμού Είναι προφανές ότι στο επόμενο διάστημα και κυρίως από τον Μάιο και μετά που ανοίγει η τουριστική περίοδος οι πωλήσεις αυτών των περιοχών αυξάνονται κατακόρυφα. Στο πρώτο τρίμηνο τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης τον παρουσιάζει η Κρήτη με 7,7% - υψηλότερο από τον μέσο όρο της αγοράς - ενώ τον χαμηλότερο ρυθμό τον εμφανίζει η Βόρεια Ελλάδα, εκτός της Θεσσαλονίκης, με 4,2%. Η Αττική εμφανίζει τον ρυθμό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.