Σούπερ μάρκετ: Στη μάχη της "σούπερ τιμής"
Στη διάρκεια των τριών τελευταίων μηνών, ιδιαίτερα από τι αρχές του περασμένου Μαρτίου, μαίνεται στην αγορά του λιανεμπορίου ένας αδυσώπητος "πόλεμος τιμών". Η αιχμή αυτού του νέου "πολεμικού γύρου" είναι το σκέλος των προσφορών. Ιδιαίτερα μετά από την εφαρμογή του νέου κώδικα προσφορών, που θεσπίστηκε από τον Μάρτιο. Υποτίθεται για να βάλει σε μία "τάξη" την κατάσταση που επικρατούσε μέχρι τότε στα ράφια και στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, διαμορφώνοντας νέους κανόνες. Βασική παράμετρος του νέου πλαισίου είναι το γεγονός ότι μία εταιρεία, αν έχει κάνει ανατίμηση και θέλει να κάνει προσφορά, μειώνοντας τη νέα τιμή της, δεν μπορεί να το κάνει σε διάστημα ενός ημερολογιακού μήνα. Αν το κάνει ως προηγούμενη τιμή είναι η τιμή προ της ανατίμησης. Τα κεφάλαια των σούπερ μάρκετ για προσφορές Πολλές προμηθευτικές εταιρείες "μαζεύτηκαν" κι όπως έλεγε πηγή της αγοράς μιλώντας προς τον ΟΤ "οι εταιρείες έχουν διαθέσιμα κεφάλαια για προσφορές, αλλά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.