Stealth Travel: Η νέα τάση των εύπορων που επιλέγουν την ανωνυμία αντί για τη Μύκονο
Μέχρι πρόσφατα, οι ταξιδιώτες πολυτελείας σχεδίαζαν τις διακοπές τους με βασικό κριτήριο την κοινωνική προβολή και τη δικτύωση. Σήμερα, το απόλυτο σύμβολο κύρους είναι η απομάκρυνση από τη δημόσια θέα, στη νέα τάση του stealth travel. Τα παραδοσιακά σημεία αναφοράς του κοινωνικού status -ένα τραπέζι στο Club 55 του Σεν Τροπέ, μια ξαπλώστρα στην πρώτη σειρά της Cala Jondal στην Ίμπιζα ή το αγκυροβόλιο μπροστά από το Nammos στη Μύκονο- έχουν πλέον κατακλυστεί από influencers. Ως αποτέλεσμα αυτού, η ανωνυμία και η διακριτικότητα έχουν αναδειχθεί σε βασικές αξίες για τους σύγχρονους εύπορους ταξιδιώτες, όπως σημειώνει το Bloomberg. Η Τζάκλιν Σιένα Ίντια, διευθύνουσα σύμβουλος της Sienna Charles, εταιρείας ταξιδιωτικών συμβούλων που απευθύνεται σε δισεκατομμυριούχους και το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού, επισημαίνει: "Έχουμε παρατηρήσει μια στροφή από τα τυπικά πολυτελή θέρετρα προς προορισμούς που προσφέρουν μεγαλύτερη ιδιωτικότητα και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Μέχρι πρόσφατα, οι ταξιδιώτες πολυτελείας σχεδίαζαν τις διακοπές τους με βασικό κριτήριο την κοινωνική προβολή και τη δικτύωση. Σήμερα, το απόλυτο σύμβολο κύρους είναι η απομάκρυνση από τη δημόσια θέα, στη νέα τάση του stealth travel. Τα παραδοσιακά σημεία αναφοράς του κοινωνικού status -ένα τραπέζι στο Club 55 του Σεν Τροπέ, μια ξαπλώστρα στην πρώτη σειρά της Cala...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.