ΣτΚ: Ο ασθενής ως καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας
Στον ασθενή σαν καταναλωτή ασφαλιστικών υπηρεσιών και τον ρόλο του Συνηγόρου του Καταναλωτή ως Ανεξάρτητης Αρχής για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, αναφέρθηκε η Ειδικός Επιστήμονας - Νομικός κα. Ελένη Αθανασίου στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ασθενών. Ο βασικός στόχος της Αρχής είναι η προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και η διασφάλιση της δίκαιης λειτουργίας της αγοράς μέσω της ταχείας και ανέξοδης διαμεσολάβησης. Παραδείγματα παρεμβάσεων αφορούν καθυστερήσεις ή άρνηση ασφαλιστικής κάλυψης για ιατρικές πράξεις, αμφισβήτηση ιατρικών αμοιβών, και ζητήματα μη επαρκούς προσυμβατικής ενημέρωσης από ιδιωτικές κλινικές. Παρά τον μη δεσμευτικό χαρακτήρα των αποφάσεών της, η Αρχή επιδεικνύει υψηλό ποσοστό επίλυσης διαφορών, χάρη στην ανεξαρτησία και τη συνεργασία της με άλλους φορείς.Ομιλια-14ο-Συν-Ένωσης-Ασθενών-22-10-2025Download Διαβάστε Επίσης Δημιουργείται ανεξάρτητη αρχή για τις καταγγελίες των καταναλωτώνJun 4...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.