Στο 6% οι πωλήσεις των κινεζικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2028
Οι κινεζικές εταιρείες μπήκαν στην ευρωπαϊκή αγορά πριν περίπου δύο χρόνια και κατάφεραν, εφαρμόζοντας στρατηγικές και πλάνα, να πάρουν αρκετά μεγάλο ποσοστό από τις ευρωπαϊκές πωλήσεις, ενώ οι παραδοσιακοί όμιλοι διαρκώς αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους, με στόχο να διατηρήσουν τον όγκο πωλήσεων των προηγούμενων ετών. Οι κινεζικές μάρκες προβλέπεται να αποκτήσουν έως το 6% των συνολικών πωλήσεων μέχρι το 2028. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 860.000 μονάδες τον χρόνο, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Jefferies. Από την άλλη, οι όμιλοι BYD και Chery κάνουν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, κατασκευάζοντας εργοστάσια στην Ευρώπη. Η πρώτη, με τα εργοστάσια σε Ουγγαρία και Τουρκία, θέλει να φθάσει δυναμική 340.000 αυτοκινήτων τον χρόνο, ενώ η δεύτερη, με τη λειτουργία του πρώην εργοστασίου της Nissan στη Βαρκελώνη, θα μπορέσει να βγάζει από τις γραμμές παραγωγής της 209.000 μονάδες ετησίως. Φυσικά και οι υπόλοιπες κινέζικες εταιρείες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Οι κινεζικές εταιρείες μπήκαν στην ευρωπαϊκή αγορά πριν δύο περίπου χρόνια και κατάφεραν εφαρμόζοντας στρατηγικές και πλάνα να πάρουν αρκετά μεγάλο ποσοστό από τις ευρωπαϊκές πωλήσεις, ενώ οι παραδοσιακοί όμιλοι διαρκώς αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους, με στόχο να διατηρήσουν το όγκο πωλήσεων των προηγούμενων ετών. Οι κινεζικές μάρκες προβλέπεται να αποκτήσουν...
A+ A- Οι κινεζικές εταιρείες μπήκαν στην ευρωπαϊκή αγορά πριν δύο περίπου χρόνια και κατάφεραν εφαρμόζοντας στρατηγικές και πλάνα να πάρουν αρκετά μεγάλο ποσοστό από τις ευρωπαϊκές πωλήσεις, ενώ οι παραδοσιακοί όμιλοι διαρκώς αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους, με στόχο να διατηρήσουν το όγκο πωλήσεων των προηγούμενων ετών. Οι κινεζικές μάρκες προβλέπεται να...
A+ A- Οι κινεζικές εταιρείες μπήκαν στην ευρωπαϊκή αγορά πριν δύο περίπου χρόνια και κατάφεραν εφαρμόζοντας στρατηγικές και πλάνα να πάρουν αρκετά μεγάλο ποσοστό από τις ευρωπαϊκές πωλήσεις, ενώ οι παραδοσιακοί όμιλοι διαρκώς αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους, με στόχο να διατηρήσουν το όγκο πωλήσεων των προηγούμενων ετών. Οι κινεζικές μάρκες προβλέπεται να...
Οι κινεζικές εταιρείες μπήκαν στην ευρωπαϊκή αγορά πριν δύο περίπου χρόνια και κατάφεραν εφαρμόζοντας στρατηγικές και πλάνα να πάρουν αρκετά μεγάλο ποσοστό από τις ευρωπαϊκές πωλήσεις, ενώ οι παραδοσιακοί όμιλοι διαρκώς αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους, με στόχο να διατηρήσουν το όγκο πωλήσεων των προηγούμενων ετών. Οι κινεζικές μάρκες προβλέπεται να αποκτήσουν...
Οι κινεζικές εταιρείες μπήκαν στην ευρωπαϊκή αγορά πριν περίπου δύο χρόνια και κατάφεραν, εφαρμόζοντας στρατηγικές και πλάνα, να κατακτήσουν σημαντικό ποσοστό των ευρωπαϊκών πωλήσεων. Οι παραδοσιακοί όμιλοι, από την πλευρά τους, αναπροσαρμόζουν συνεχώς τις στρατηγικές τους με στόχο να διατηρήσουν τον όγκο πωλήσεων των προηγούμενων ετών. Οι κινεζικές μάρκες...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.