πριν από  8 ώρες 3 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


"Θέσις - Αντίθεσις - Σύνθεσις"! Αυτό το τρίπτυχο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη διοργάνωση του φετινού Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, μιας από τις σημαντικότερες συναντήσεις αεροπορικών εταιρειών και εκπροσώπων από τους κλάδους των αερομεταφορών, του ταξιδιού και του τουρισμού στην Ελλάδα. Μιλώντας στο Marketing Week, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ανέφερε τις τάσεις που ανέδειξε το "Συνέδριο 2.4 Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών" στον χώρο των αερομεταφορών, και τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του άμεσου μέλλοντος. Η ίδια, μάλιστα, τόνισε ότι, ίσως, η μεγαλύτερη πρόκληση - και ευκαιρία - είναι να αντιμετωπίζουμε τον τουρισμό όχι ως "εισροή", αλλά ως ένα είδος αλληλεπίδρασης και σχέσης, που χρειάζεται συνεχή βελτίωση και φροντίδα, ουσιαστική κατανόηση και μακροπρόθεσμη στόχευση. MW: Το concept του φετινού Συνεδρίου Μάρκετινγκ...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation