Συνέδριο 2.4 Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών | ΔΑΑ: Ο τουρισμός ως ένα είδος αλληλεπίδρασης και σχέσης
"Θέσις - Αντίθεσις - Σύνθεσις"! Αυτό το τρίπτυχο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη διοργάνωση του φετινού Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, μιας από τις σημαντικότερες συναντήσεις αεροπορικών εταιρειών και εκπροσώπων από τους κλάδους των αερομεταφορών, του ταξιδιού και του τουρισμού στην Ελλάδα. Μιλώντας στο Marketing Week, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ανέφερε τις τάσεις που ανέδειξε το "Συνέδριο 2.4 Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών" στον χώρο των αερομεταφορών, και τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του άμεσου μέλλοντος. Η ίδια, μάλιστα, τόνισε ότι, ίσως, η μεγαλύτερη πρόκληση - και ευκαιρία - είναι να αντιμετωπίζουμε τον τουρισμό όχι ως "εισροή", αλλά ως ένα είδος αλληλεπίδρασης και σχέσης, που χρειάζεται συνεχή βελτίωση και φροντίδα, ουσιαστική κατανόηση και μακροπρόθεσμη στόχευση. MW: Το concept του φετινού Συνεδρίου Μάρκετινγκ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.