Τα LLMs, αποτελεσματικοί βοηθοί στην έρευνα αγοράς
Σύμφωνα με νέα έρευνα, η χρήση μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (large language models) για την έρευνα αγοράς μπορεί να οδηγήσει σε υψηλής ποιότητας, πλούσια σε πληροφορίες δεδομένα για αύξηση της αποδοτικότητας με χαμηλό κόστος. Αυτό είναι το κύριο συμπέρασμα ενός working paper που αναπαρήγαγε τα ευρήματα μιας μελέτης για μια εταιρεία της λίστας Fortune 500 που δεν χρησιμοποίησε τη νέα τεχνολογία. Η έρευνα - που δημοσιεύθηκε από το Marketing Science Institute - διερεύνησε τον τρόπο με τον οποίο τα LLMs θα μπορούσαν ενδεχομένως να βοηθήσουν σε διαφορετικά στάδια της διαδικασίας έρευνας marketing. Οι ερευνητές συνεργάστηκαν με μια εταιρεία τροφίμων της Fortune 500 για να αναπαράγουν μια ποιοτική και ποσοτική μελέτη από το 2019, αλλά χρησιμοποιώντας, αυτή τη φορά, το Chat GPT-4. Οι αρχικές μελέτες σε ανθρώπους συγκρίθηκαν με τις μελέτες που δημιουργήθηκαν από το LLM. Σύμφωνα με ορισμένα συμπεράσματα, οι απαντήσεις που παράχθηκαν από LLMs...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.