πριν από  7 ώρες 56 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ποια νοήματα και ποιους συμβολισμούς κρύβουν οι λογότυποι των γνωστότερων διεθνών και ελληνικών εμπορικών σημάτων; Πώς επιδρούν οι λογότυποι στον συναισθηματικό μας κόσμο και πώς μας επηρεάζουν; Πώς προάγουν την ελκυστικότητα, την αναγνωρισιμότητα και τη διαφοροποίηση οποιασδήποτε επώνυμης μάρκας; Στο νέο βιβλίο του δρ. Ανδρέα Μήλιου, με τίτλο "Τα μυστικά των λογοτύπων", το οποίο κυκλοφόρησε στις 20 Οκτωβρίου από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος, το πρώτο στην ελληνική γλώσσα για αυτό το θέμα, ερμηνεύονται και αποκωδικοποιούνται τα κρυφά νοήματα και οι συμβολισμοί των γνωστότερων διεθνών και ελληνικών επώνυμων εμπορικών σημάτων. Ένα βιβλίο χρήσιμο για τον κόσμο του επιχειρείν. Ο δρ. Ανδρέας Μήλιος είναι διδάκτωρ του πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης, οικονομολόγος με ειδίκευση στο μάρκετινγκ.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation