"Τα μυστικά των λογοτύπων": Το νέο βιβλίο του δρ. Ανδρέα Μήλιου
Ποια νοήματα και ποιους συμβολισμούς κρύβουν οι λογότυποι των γνωστότερων διεθνών και ελληνικών εμπορικών σημάτων; Πώς επιδρούν οι λογότυποι στον συναισθηματικό μας κόσμο και πώς μας επηρεάζουν; Πώς προάγουν την ελκυστικότητα, την αναγνωρισιμότητα και τη διαφοροποίηση οποιασδήποτε επώνυμης μάρκας; Στο νέο βιβλίο του δρ. Ανδρέα Μήλιου, με τίτλο "Τα μυστικά των λογοτύπων", το οποίο κυκλοφόρησε στις 20 Οκτωβρίου από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος, το πρώτο στην ελληνική γλώσσα για αυτό το θέμα, ερμηνεύονται και αποκωδικοποιούνται τα κρυφά νοήματα και οι συμβολισμοί των γνωστότερων διεθνών και ελληνικών επώνυμων εμπορικών σημάτων. Ένα βιβλίο χρήσιμο για τον κόσμο του επιχειρείν. Ο δρ. Ανδρέας Μήλιος είναι διδάκτωρ του πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης, οικονομολόγος με ειδίκευση στο μάρκετινγκ.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.