πριν από  3 ώρες 30 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η εποχή όπου το marketing βασιζόταν αποκλειστικά στη διαφήμιση, στο τυφλό telemarketing, στο μαζικό direct mail στα tradeshows κ.λπ. έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η καθολική αποδοχή του διαδικτύου άλλαξε για πάντα τον τρόπο με τον οποίον οι καταναλωτές εμπλέκονται με τις μάρκες και πραγματο­ποιούν τις αγορές τους. Σήμερα οι υποψήφιοι πελάτες επιθυμούν πρώτα να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν μόνοι τους και στη συνέχεια να έρθουν σε επαφή με τις εταιρείες που έχουν επιλέξει ως πιθανούς προμηθευτές των λύσεων που αναζητούν. Μέσω του διαδικτύου αναζητούν όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τους επιτρέψουν να διαμορφώσουν τις απόψεις τους πριν καν έρθουν σε επαφή με κάποιον πωλητή. "Σήμερα ο ρόλος των ανθρώπων του μάρκετινγκ δεν είναι να βρουν υποψήφιους πελάτες, αλλά οι υποψήφιοι πελάτες να εντοπίσουν τις εταιρείες που οι marketers αντιπροσωπεύουν", όπως αναφέρεται σε ebook της εταιρίας marketing Marketo. Σύμφωνα πάντα με τη Marketo...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation