Taco Bell: Με "πειραγμένα" αναψυκτικά και κοτόπουλο στοχεύει να συνεχίσει να ξεπερνά τα burgers
Η Taco Bell κάποτε ενθάρρυνε τους πελάτες να "σκέφτονται έξω από το ψωμάκι". Σήμερα, η αλυσίδα μεξικανικού φαγητού σκέφτεται έξω από την τορτίγια. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Σον Τρεσβάντ βλέπει μια ευκαιρία για τα ποτά και το τραγανό κοτόπουλο να διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στην επιχείρηση της Taco Bell. Εστιάζει τις προσπάθειες μάρκετινγκ στους νεότερους καταναλωτές και θέλει να προσθέσει περισσότερες διεθνείς τοποθεσίες - ίσως ακόμη και στο Μεξικό. Η δυναμική είναι με το μέρος του Τρεσβάντ. Η Taco Bell ανέφερε αύξηση 4% στις πωλήσεις ίδιων καταστημάτων για το πιο πρόσφατο τρίμηνο, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της - αν και οι αναλυτές ανέμεναν ακόμη μεγαλύτερη. Η Yum Brands είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αμερικανική μάρκα fast food σε πωλήσεις, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές Wendy's και Burger King πριν από περίπου μια δεκαετία και διευρύνοντας το προβάδισμά της έκτοτε, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Technomic. Ο 55χρονος Διευθύνων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.