πριν από  12 ώρες 16 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Taco Bell κάποτε ενθάρρυνε τους πελάτες να "σκέφτονται έξω από το ψωμάκι". Σήμερα, η αλυσίδα μεξικανικού φαγητού σκέφτεται έξω από την τορτίγια. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Σον Τρεσβάντ βλέπει μια ευκαιρία για τα ποτά και το τραγανό κοτόπουλο να διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στην επιχείρηση της Taco Bell. Εστιάζει τις προσπάθειες μάρκετινγκ στους νεότερους καταναλωτές και θέλει να προσθέσει περισσότερες διεθνείς τοποθεσίες - ίσως ακόμη και στο Μεξικό. Η δυναμική είναι με το μέρος του Τρεσβάντ. Η Taco Bell ανέφερε αύξηση 4% στις πωλήσεις ίδιων καταστημάτων για το πιο πρόσφατο τρίμηνο, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της - αν και οι αναλυτές ανέμεναν ακόμη μεγαλύτερη. Η Yum Brands είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αμερικανική μάρκα fast food σε πωλήσεις, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές Wendy's και Burger King πριν από περίπου μια δεκαετία και διευρύνοντας το προβάδισμά της έκτοτε, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Technomic. Ο 55χρονος Διευθύνων...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation