Temu: Μείωση της διαφήμισης και πτώση πωλήσεων κατά 25% στις ΗΠΑ
Η πτώση των πωλήσεων της Temu στις ΗΠΑ "βαθαίνει", καθώς η διαδικτυακή πλατφόρμα πώλησης προϊόντων μειώνει δραστικά τις δαπάνες για διαφήμιση που απευθύνεται σε Αμερικανούς καταναλωτές, υποδηλώνοντας μια μετατόπιση της εστίασής της μετά το μπαράζ δασμών του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ. Σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, οι εβδομαδιαίες πωλήσεις της Temu μειώθηκαν περισσότερο από 25% την περίοδο από τις 11 Μαίου έως τις 8 Ιουνίου, σύμφωνα με το Bloomberg Second Measure, το οποίο αναλύει δεδομένα πιστωτικών και χρεωστικών καρτών. Αντίθετα, άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως οι Shein, Walmart Inc. και Amazon.com Inc., έχουν επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ετήσιας ανάπτυξης μετά την εμπορική εκεχειρία του Τραμπ με την Κίνα στα μέσα Μαίου. Αλλαγή στρατηγικής Η επιδείνωση των πωλήσεων της Temu συνοδεύεται από τη ραγδαία μείωση των διαφημιστικών δαπανών της, μια απότομη αλλαγή στρατηγικής σε σχέση με πέρυσι, όταν ξόδευε τεράστια ποσά για να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.