Όταν η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται ο προσωπικός μας αγοραστής
Η εμπειρία των αγορών δεν είναι πια υπόθεση βιτρίνας. Από τις φυσικές βιτρίνες στα ηλεκτρονικά καταστήματα και από εκεί στις εφαρμογές συνομιλίας, το επόμενο βήμα του εμπορίου είναι ήδη γεγονός: συνομιλιακές αγορές με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Όπως σημειώνει η Claer Barrett των Financial Times στο άρθρο της, η τεχνολογία αυτή μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε, συγκρίνουμε και αγοράζουμε προϊόντα. Και μαζί της φέρνει μια νέα εποχή εξατομίκευσης.Τεχνητή Νοημοσύνη: Από το Google Search στη συνομιλία με τον... ψηφιακό αγοραστή Η λογική της αναζήτησης αλλάζει ριζικά. Αντί να πληκτρολογούμε λέξεις-κλειδιά στο Google, απλώς "μιλάμε" σε εφαρμογές όπως το ChatGPT, το Perplexity ή η Gemini, περιγράφοντας τι ακριβώς χρειαζόμαστε. Μέσα σε δευτερόλεπτα, το AI συγκρίνει τιμές, χρόνους παράδοσης και αξιολογήσεις πελατών, λειτουργώντας σαν ένας προσωπικός βοηθός αγορών που κατανοεί τις προτιμήσεις μας καλύτερα από οποιονδήποτε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF746B0F36-0F0F-491F-86C0-632581A3AA4F Η τεχνητή νοημοσύνη ξέρει ακριβώς τι θέλουμε και πού να το βρούμε!Parallaxi 11 Οκτωβρίου 2025, 10:06 μμ Parallaxi 11 Οκτωβρίου 2025, 10:06 μμ ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ Η εμπειρία των αγορών δεν είναι πια υπόθεση βιτρίνας. Από τις φυσικές βιτρίνες στα ηλεκτρονικά καταστήματα και από εκεί στις εφαρμογές...
Η εμπειρία των αγορών δεν είναι πια υπόθεση βιτρίνας. Από τις φυσικές βιτρίνες στα ηλεκτρονικά καταστήματα και από εκεί στις εφαρμογές συνομιλίας, το επόμενο βήμα του εμπορίου είναι ήδη γεγονός: συνομιλιακές αγορές με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Όπως σημειώνει η Claer Barrett των Financial Times στο άρθρο της, η τεχνολογία αυτή μεταμορφώνει τον τρόπο με τον...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.