The Bee Bros: Όταν τα παιδιά γίνονται η έμπνευση ενός ελληνικού brand universe
Της Ξάνθης Γούναρη Πίσω από τα πολύχρωμα βάζα με τα αλείμματα μελιού και τις γκοφρέτες που κοσμούν ήδη τα ράφια επιλεγμένων σημείων λιανικής, κρύβεται μια ιστορία που ξεκινά από το γραφείο ενός πατέρα. Ο κ. Γιάννης Καρυπίδης βασικός μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος της Stayia Farm, δημιούργησε το 2017 τη σειρά The Bee Bros εμπνευσμένος από τα δύο του αγόρια, τον Θωμά και τον Κώστα, που σήμερα είναι 10 και 8 χρονών αντίστοιχα. Τα ονόματα των παιδιών του δεν έμειναν μόνο στην έμπνευση - έγιναν οι πρωταγωνιστές του brand. Οι παιχνιδιάρικες φιγούρες των Thoma και Costa, των μικρών ηρώων που πρωταγωνιστούν στη συσκευασία κάθε προϊόντος, βασίζονται στους δύο γιους του επιχειρηματία και έχουν γίνει το αναγνωρίσιμο πρόσωπο της σειράς. "Η ιδέα ξεκίνησε από δική μου ανάγκη να δώσω στα παιδιά μου κάτι καλύτερο από αυτό που υπήρχε στην αγορά. Ήθελα να φτιάξω προϊόντα που να έχουν τη γεύση που λατρεύουν τα παιδιά αλλά χωρίς ζάχαρη", εξηγεί ο κ.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Της Ξάνθης Γούναρη Πίσω από τα πολύχρωμα βάζα με τα αλείμματα μελιού και τις γκοφρέτες που κοσμούν ήδη τα ράφια επιλεγμένων σημείων λιανικής, κρύβεται μια ιστορία που ξεκινά από το γραφείο ενός πατέρα. Ο κ. Γιάννης Καρυπίδης βασικός μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος της Stayia Farm, δημιούργησε το 2017 τη σειρά The Bee Bros εμπνευσμένος από τα δύο του αγόρια, τον Θωμά...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.