Θετικά μηνύματα από την πρώτη διοργάνωση της "Εβδομάδας Πωλήσεων"
Με θετικά μηνύματα ολοκληρώθηκε η πρώτη διοργάνωση της "Εβδομάδας Πωλήσεων" που θεσμοθετήθηκε από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) στην Ελλάδα. Η πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε σε περίοδο σχετικής ηρεμίας, μεταξύ Πάσχα και θερινών εκπτώσεων. Το ΙΠΕ, ως ο θεσμικός φορέας, παρακολουθεί ενέργειες και πρωτοβουλίες σε άλλες αγορές. Στο πλαίσιο αυτό και σε συνεννόηση με το Υπ. Ανάπτυξης, δημιούργησε έναν υβριδικό θεσμό, καθώς δανείζεται στοιχεία από δράσεις του εξωτερικού. Οι πρώτες εντυπώσεις σε επίπεδο συμμετοχής και αξιοποίησης είναι θετικές και ενθαρρυντικές ως προς τη συνέχιση και διεύρυνση του θεσμού, με πολλές από τις 700 εταιρείες-μέλη του ΙΠΕ να εκδηλώνουν ενδιαφέρον συμμετοχής. Οι εταιρείες που τελικά συμμετείχαν -κυρίως από τον κλάδο του λιανεμπορίου και των τροφίμων- έσπευσαν να εντάξουν την ενέργεια στις επικοινωνιακές τους καμπάνιες. Ποσοστό των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας θα διατεθεί σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.