πριν από  1 ώρα 55 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στα αγγλικά το αποκαλούν "influencer marketing" και όπως φαίνεται η διάδοσή του είναι σημαντική στις νέες γενιές κυρίως. Στην Ελλάδα ωστόσο, από οικονομικής και εμπορικής πλευράς η επιρροή των ανθρώπων που το υπηρετούν (influencers) παραμένει χαμηλή, όχι όμως σε πολιτικό επίπεδο. Σύμφωνα με την καταναλωτική έρευνα "ΕΥ Future Consumer Index Ελλάδα 2024", της ΕΥ Ελλάδος, η επίδραση στους καταναλωτές των influencers στην Ελλάδα, είναι χαμηλότερη από το ήμισυ έναντι της αντίστοιχης σε διεθνές επίπεδο. Η επίδραση των influencers, όμως, είναι υπερδιπλάσια στις νεότερες γενιές, οδηγώντας στο συμπέρασμα ότι ο ρόλος τους θα ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια και στη χώρα μας. Αντιθέτως, στην Ελλάδα, η τεχνική της επιρροής κάνει θραύση σε πολιτικό επίπεδο, γεγονός που καταγράφεται εύγλωττα στις τελευταίες πολιτικές δημοσκοπήσεις. Αυτό είναι όμως μια μεγάλη, αρκετά πολύπλοκη πονεμένη ιστορία, που δεν αφορά το παρόν σημείωμα. Στη χώρα μας, από...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία

      Palo presentation