Τι είναι το μάρκετινγκ επιρροής που ήρθε για να μείνει
Στα αγγλικά το αποκαλούν "influencer marketing" και όπως φαίνεται η διάδοσή του είναι σημαντική στις νέες γενιές κυρίως. Στην Ελλάδα ωστόσο, από οικονομικής και εμπορικής πλευράς η επιρροή των ανθρώπων που το υπηρετούν (influencers) παραμένει χαμηλή, όχι όμως σε πολιτικό επίπεδο. Σύμφωνα με την καταναλωτική έρευνα "ΕΥ Future Consumer Index Ελλάδα 2024", της ΕΥ Ελλάδος, η επίδραση στους καταναλωτές των influencers στην Ελλάδα, είναι χαμηλότερη από το ήμισυ έναντι της αντίστοιχης σε διεθνές επίπεδο. Η επίδραση των influencers, όμως, είναι υπερδιπλάσια στις νεότερες γενιές, οδηγώντας στο συμπέρασμα ότι ο ρόλος τους θα ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια και στη χώρα μας. Αντιθέτως, στην Ελλάδα, η τεχνική της επιρροής κάνει θραύση σε πολιτικό επίπεδο, γεγονός που καταγράφεται εύγλωττα στις τελευταίες πολιτικές δημοσκοπήσεις. Αυτό είναι όμως μια μεγάλη, αρκετά πολύπλοκη πονεμένη ιστορία, που δεν αφορά το παρόν σημείωμα. Στη χώρα μας, από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.