Τι θέλεις να μάθεις για τις δημοσκοπήσεις; Ο founder και owner της Good Affairs, Γιώργος Τράπαλης, απαντά σε αυτά που σκέφτεσαι
Όταν ρωτάς τον Γιώργο Τράπαλη, αναλυτή δεδομένων, πολιτικό αναλυτή, founder και owner της εταιρείας ερευνών Good Affairs, πόσο "καθαρό" είναι το παιχνίδι των δημοσκοπήσεων, χαμογελάει και ρωτάει: "Μα γιατί όλοι πιστεύουν ότι είναι βρώμικο;". Κι αν μπεις στη διαδικασία να αναρωτηθείς ποια είναι η κάθε μία εταιρία που εμφανίζεται και τι ρόλο παίζει, χαμογελάει ξανά και αποκρίνεται: "Παντού υπάρχουν κανόνες. Και στις εταιρείες". Βάζοντας στο επίκεντρο την αξιοπιστία, εμείς ρωτάμε κι εκείνος απαντά... B.V : Τι κάνει αξιόπιστη μια δημοσκοπική εταιρία; Οι κανόνες δεοντολογίας είναι σαφείς. Οι εταιρείες αυτές ελέγχονται από ανεξάρτητες αρχές - ελληνικές και πανευρωπαϊκές - όπως και το δικαίωμα να δημοσιεύεις υπόκειται σε κάθε κρατικό έλεγχο. Αν όλα αυτά είναι τυπικά σωστά, μετά μπαίνουμε στην ουσία της κάθε έρευνας. Προσωπικά θα έλεγα πως τα ίδια τα αποτελέσματα και τα πορίσματα τα οποία βγαίνουν, καθιστούν την κάθε δημοσκοπική εταιρεία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.